Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Europaledande, vilka modeller jag jag missat?Jag som alltid har haft en kraftig allergi mot allt Franskt har ju sakta fått inse att dom ju faktiskt har varit europaledande på elbilar, inte nog med att dom har många olika modeller, dom delar ju plattformar med varandra och har snart sagt en för varje biltyp, dessutom har dom många billiga modeller.
Europaledande, vilka modeller jag jag missat?
Ja mindre ganska billigare modeller har de men de sjunker som en gråsten i värde, varför inser man då man provar dom...
Jag tror dom tyska tillverkarna både producerar och säljer fler?Vilka andra europeiska tillverkare har sålt större mängder elbilar än fransmännen?
Att BMW och Mercedes har gjort varsin bra men svindyr elbil som sålt i små mängder gör inte dom till storspelare
Jag tror dom tyska tillverkarna både producerar och säljer fler?
Det var mer en fråga än ett påstående.Ja kanske det, men jag ser i alla fall avsevärt fler franska elbilar på vägarna än tyska, men hemmamarknaden är förstås stor för tyskarna.
Jag ändrar till "en av dom europaledande tillverkarna" då
Häromkring är det otroliga mängder VAG. ID4, ID7 och Enyaq finns typ överallt.Ja kanske det, men jag ser i alla fall avsevärt fler franska elbilar på vägarna än tyska, men hemmamarknaden är förstås stor för tyskarna.
Europaledande betyder för mig i första hand att elbilarna är BRA, sedan att de säljer bra.Ja kanske det, men jag ser i alla fall avsevärt fler franska elbilar på vägarna än tyska, men hemmamarknaden är förstås stor för tyskarna.
Ja var därför jag skrev ID.7, deras första bra elbil. Men de säljer massor med ID3-4...När jag letade bil för max 450k för fyra år sedan så blev jag mörkrädd hur budget ID.3 kändes.
Var nära att köpa en sådan beg till hustrun, men sökte på användarforum: Massa elfel, kort räckvidd på långsam laddning på vintern.Renault fanns inte riktigt i min värld men sprang på en Megane e-tech när jag var hos en volvohandlare och gillade vad jag såg och efter provkörning så beställde jag en med drag. Mycket trevligare och arbetad interiör, Renault hade valt androidauto som fungerat kanon och jag tycker att bilen står sig bra än idag fyra år senare mot det VW erbjuder idag.
Häromkring är det otroliga mängder VAG. ID4, ID7 och Enyaq finns typ överallt.
Jag har ju en Opel Zafira som är en fransk bil och den har funkat helt okej och är ingen dålig bil men den känns omodern jämfört med en ID4 och rent uråldrig när jag hoppar in i Polestar 2:an. Då är ändå P2 ritad för rätt länge sedan.
Jag har betalat drygt 2000:- för service var 3000:e mil på nuvarande elbil. Det måste ha blivit jäkligt billigt att serva avgasbilar på sistone.Det är 40% dyrare att lämna in en elbil på verkstaden![]()
Jag har betalat drygt 2000:- för service var 3000:e mil på nuvarande elbil. Det måste ha blivit jäkligt billigt att serva avgasbilar på sistone.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |