Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SD bytte sida ungefär en månad innan.
Själv Maoist (Varje land har en Arme, sin egen eller någon annans.) så gissar jag att SD bytte åsikt pga Rysska anfallet mot Ukraina. För S går det lite annorlunda till, först kommer 8 Mars uppdaterad 20 April att Natoansökan inte är aktuelltSD bytte sida ungefär en månad innan.
Varför skrivs det så lite om det?
ALDRIG (!) låta SD komma undan heller?
Båda Byte efter Rysslands anfallskrig mot Ukraina.
Känns väl rätt sunt imo.
Tja, jag vill inte gärna försvara sossarna, speciellt inte Peter från Borlänge, men i det här fallet kom bytet pga samma ryska krig.Själv Maoist (Varje land har en Arme, sin egen eller någon annans) så gissar jag att SD bytte åsikt pga Rysska anfallet mot Ukraina. För S går det lite annorlunda till, först kommer 8 Mars uppdaterad 20 April att Natoansökan inte är aktuellt
och så 18 Maj Natoansökan. Mindre än en månad senare.![]()
”Natomedlemskap skulle destabilisera säkerhetsläget”
En svensk ansökan om Nato-medlemskap är inte aktuell. Det uppgav statsminister Magdalena Andersson (S) under en pressträff på tisdagseftermiddagen. – I det här läget skulle vi ytterligare destabilisera läget i Europa.www.svt.se
Att därför kolla på debatter och valaffisher ser jag som slöseri med min tid. Partierna byter åsikt under mandatperioden. Vad som gäller Nato för (s) , gäller inte längre 1 månad senare.
Annat exempel
med![]()
”Mitt Europa bygger inte murar, vi hjälps åt”
15 000 människor deltog i flyktingmanifestationen i regnet. Statsminister Stefan Löfven betonade EU:s gemensamma ansvar för flyktingmottagandet: – Mitt Europa bygger inte murar, vi hjälps åt. Efter talet var han positiv och talade om att "luften blivit renare" på sista tiden: – Jag tror det...www.aftonbladet.se
![]()
Detta är de svenska id-kontrollerna
I januari 2016 införde Sverige id-kontroller för resenärer som kommer med färja, buss eller tåg från Danmark. Kontrollerna har införts för att begränsa antalet asylsökande, som enligt regeringen är så stort att det är ett hot mot allmän ordning och inre säkerhet.www.svt.se
Edit: Även om jag tycker att Peter hör hemma i tråden här så ska vi nog fortsätta tex i val-tråden![]()

Vilken valtråd ?
Den med valfett?Vilken valtråd ?

Den med valfett?![]()
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|