Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad hoppas du på för utfall?Det kan man fråga sig. Han räknar väl med båda. Själv ser jag fram mot 4:e November 2026 !![]()
Jag räknar med att ett antal Republikaner i både Representanthuset och Senaten kommer ersättas av Demokrater. Den här krigspolitiken som Trump lurats med på av Netanyahu saknar stöd bland många Make America Great Again.Vad hoppas du på för utfall?
Han är uppenbarligen mer koko än vanligt men vet inte vad man ska hoppas på eller varför för den delen.Jag räknar med att ett antal Republikaner i både Representanthuset och Senaten kommer ersättas av Demokrater. Den här krigspolitiken som Trump lurats med på av Netanyahu saknar stöd bland många Make America Great Again.
För just att inte dra igång krig runt om i världen var ju en ide han hade i Valkampanjen.
Lägg ner uppgiften som världspolis, spar pengar.
Halva Representant huset och ca 1/3-del av Senaten väljs ju vid Mellanårsvalet.
Sedan gissar jag att många reagerat mot dom senaste besluten, lägga sig i utformningen av hangarfartyg, hota bomba Oman och så vidare.
Trump verkar inte längre ha alla hästar hemma i stallet. Tycker jag.
Nej, det är bara människor i delstater som är amerikanska medborgare, med undantag för ursprungsbefolkning och kineser. I varje fall var det så när tex Hawaii blev amerikanskt.Jaja, hellre det än Grönland liksom...
Men betyder inte det att alla som bor där blir amerikanska medborgare?
View attachment 531844
Jag hoppas på dom amerikanska väljarna den 3:e November 2026. Gissar många Republikaner stannar hemma på grund av missnöje med den förda politiken och många förbannade Demokrater beslutar sig för att gå och rösta på Demokrater.Han är uppenbarligen mer koko än vanligt men vet inte vad man ska hoppas på eller varför för den delen.
Jag förstår, och det kan säkert vara rätt, men vilka representanter tror du då kommer in och varför är de bra och vilka frågor kommer de driva/stoppa?Jag hoppas på dom amerikanska väljarna den 3:e November 2026. Gissar många Republikaner stannar hemma på grund av missnöje med den förda politiken och många förbannade Demokrater beslutar sig för att gå och rösta på Demokrater.
Jag hoppas verkligen alla demokrater och Independents går och röstar.Jag hoppas på dom amerikanska väljarna den 3:e November 2026. Gissar många Republikaner stannar hemma på grund av missnöje med den förda politiken och många förbannade Demokrater beslutar sig för att gå och rösta på Demokrater.
tillsammans med bröderna Marx hade gjort ett bättre jobb.
JaKarl, Hermann och Edvard eller Groucho, Chico och Harpo?
Förmodligen, bäst att upplysa världen att detta är accepterat i mellanöstern och att Israel rättar in sig i ledet med lokala traditioner.
Ja man kanske ska se det som en eftergift eller ett lyckat integrationsprojekt bara.Förmodligen, bäst att upplysa världen att detta är accepterat i mellanöstern och att Israel rättar in sig i ledet med lokala traditioner.
Tycker jag också!View attachment 532051
Verkar Trump inte gillar siffrorna i Opinionsundersökningarna ! Låter bra tycker jag !
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |