HayabusaMan
Gudomlig sporthojare
2 vita kablar från lambdan?Den enda kontakt som jag tyckte mig kunna följa upp genom den jäkligt tajta kabelsurven-, var den här
View attachment 531913
Då är du rätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2 vita kablar från lambdan?Den enda kontakt som jag tyckte mig kunna följa upp genom den jäkligt tajta kabelsurven-, var den här
View attachment 531913
Jag drog själv i pluggen från början.Vem drog i pluggen från början?
Måste vara första i världshistorien om den var dragen korrekt![]()
- Det var bara en sensor och en kabel...som var svart. Kanske skiljer mellan Euro5 och Euro5+.2 vita kablar från lambdan?
Då är du rätt.
- Det var bara en sensor och en kabel...som var svart. Kanske skiljer mellan Euro5 och Euro5+.
Du får ursäkta mig. Jag tänkte direkt att det var någon stressad verkstad.Jag drog själv i pluggen från början.
Drog drog inte korrekt så pluggen lossnade under bänkning.![]()
- Jo 4-polig svart kontakt, men bara en svart kabel (med sina trådar i) från sonden menade jag.Var det inte en 4-polig liten fyrkantig kontakt? Den måste ju innehålla minst fyra ledare som alla smalbandslambdasonder.
Eller är det ett hölje som täcker alla trådarna upp över kontakten?
? <--- Jag, just nu. : )
Ja, och det var den jag menade, som har 2 vita kablar/trådar som man brukar kunna se färgen på innan de försvinner in i kontakten om man tittar noga.- Jo 4-polig svart kontakt, men bara en svart kabel (med sina trådar i) från sonden menade jag.
Eller så skruvar man in ett tändstift, de som passar i 21'ans nyckel. (Volvo B20 etc)Det är rätt kontakt.
Biltema har haft pluggar med rätt gänga innan.
Annars går du till din mc butiks verkstads avdelning och frågar om dom kan ha några överblivna pluggar från något butiksexbygge
Eller så skruvar man in ett tändstift, de som passar i 21'ans nyckel. (Volvo B20 etc)
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |