Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Apropå trådens rubrik igen. Karln är för helvete 94 år gammal, vad trodde dom? Att han skulle leva i 200 år och fortsätta jobba lika länge?
www.di.se
Berkshire Hathaway faller när den amerikanska förhandeln öppnar på måndagen, efter helgens besked om att den legendariske ledaren Warren Buffett ska kliva ned.
Berkshire Hathaway faller i förhandeln efter Buffetts…
Berkshire Hathaway faller när den amerikanska förhandeln öppnar på måndagen, efter helgens besked om att den legendariske ledaren Warren Buffett ska kliva ned.

Jag ligger på svagt minus, köpte in mig innan den nådde högsta toppen men valde att behålla istället för att sälja då de låg som högst och nu är de nere på 10isch under vad jag gett i snitt. Men som sagt, för min del är detta främst en långsiktig chansning. Jag tror kanske inte riktigt på att aktien når 300 inom ett år som vissa analytiker verkar övertygade om, så jag hoppas inte direkt på snabba cash. Men den dagen SpaceX eventuellt tar patent på någon ny AI-teknik eller en revolutionerande raketmotor så kommer det nog ha känts rätt bra att ha köpt in sig för någonstans under 200usd/aktie. Och om detta inte sker så har man förlorat ett par hundra dollar istället... Tycker Elon kan ta och skjuta upp ett par raketer nu så ska det nog ta fart uppåt igen ska ni se