Strongliquid
Gudomlig sporthojare
Det är ju självklart, jag bytte ut han mot Diego i mitt Fantasi-lag…Zarco är ju MAGISK när det regnar!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju självklart, jag bytte ut han mot Diego i mitt Fantasi-lag…Zarco är ju MAGISK när det regnar!![]()

The KRATOZ-CURSE är på väg att bli en epidemi!Det är ju självklart, jag bytte ut han mot Diego i mitt Fantasi-lag…![]()

Känns ju lite sketchy...om mm93 inte blir straffad för det fusket så kan de lika gärna lägga ner hela skiten...
Gissa att regelnissarna på FIM har det tufft just nu.Känns ju lite sketchy...
Men borde inte kommentatorerna nämns det om det var mot reglerna?![]()
om mm93 inte blir straffad för det fusket så kan de lika gärna lägga ner hela skiten...
MM gick lite brett in för att byta däck.Vad hände? Har inte möjlighet att kolla i helgen.
MM leder loppet, kraschade i regnet i sista kurvan.Vad hände? Har inte möjlighet att kolla i helgen.
Går det igenom så var det första ggn jag sett någon krascha och ändå vinna racet.Gissa att regelnissarna på FIM har det tufft just nu.
Går det igenom så var det 1:a gången 100% Ducati på Podiet 2026. Hmm vem blev 4:a ?
Det är nån ny boost de har låst upp (att kunna lägga till en extra guldförare, vem man vill). Jag vet inte hur länge den gäller så brände min direkt.
Det är en jäkla skillnad på fusk och regelbrottom mm93 inte blir straffad för det fusket så kan de lika gärna lägga ner hela skiten...
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|