Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lyssnat på Klangkuenstler?Lärde mig ett nytt gammalt svenskt ord idag som inte ens finns i SAOL, SAOB eller SO: världssorg.
Härstammar från tyskans weltschmerz, inte helt överraskande. Var tydligen mer använt för 100 år sen, men känner lite att nutiden gör det lite relevant igen.
AI generarad?View attachment 526779
Ingen rem!
Ska leta upp nån video förhoppningsvisAI generarad?
Det var så galet att jag blev mistänksam.Ska leta upp nån video förhoppningsvis
![]()
Dream Fish Kustom, bike details & gallery
Dream Fish Kustom, bike details & gallerywww.amdchampionship.com
Går den på ånga också? Eldas med kol? Det måste förresten vara en koppelstång till på andra sidan för att det ska fungera, i 90 graders vinkel i förhållande till den första, annars låser sig hjulet.View attachment 526779
Ingen rem!
Den har koppelstång på båda sidor av hjulet, förhållandet på dem vete fn.Går den på ånga också? Eldas med kol? Det måste förresten vara en koppelstång till på andra sidan för att det ska fungera, i 90 graders vinkel i förhållande till den första, annars låser sig hjulet.
Går den på ånga också? Eldas med kol? Det måste förresten vara en koppelstång till på andra sidan för att det ska fungera, i 90 graders vinkel i förhållande till den första, annars låser sig hjulet.
Det kunde varit värre.
Jag är extra glad den här månaden för jag får två löner. Och rätt okej återbäring. Och det är lite sopat här i hålan till och med.
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller