Sverige idag..

1982 gav Roger Akelius ut boken Akelius skatt.​

Nu är det 2025 och Anders Björkenheim kommer med aktuella tips.​

1769335515671.png

Ahh, det är därför ICE skjuter civila på gatorna

Det kan omöjligen vara så att du motsätter dig någon av de senaste två fullkomligt oprovocerade dödsskjutningarna av ICE i bedrägliga minnesota? :7peta

Var det inte du som skulle mangla ner alla moppepojkarna i somras med ångvält för att de körde på bakan? :rofl

Det kan omöjligen vara så att du motsätter dig någon av de senaste två fullkomligt oprovocerade dödsskjutningarna av ICE i bedrägliga minnesota? :7peta

Var det inte du som skulle mangla ner alla moppepojkarna i somras med ångvält för att de körde på bakan? :rofl

Oprovocerade var nog att ta i, tror du ska landa någonstans mer nyanserat.

Skickat från min SM-A556B via Tapatalk

1982 gav Roger Akelius ut boken Akelius skatt.​

Nu är det 2025 och Anders Björkenheim kommer med aktuella tips.​

View attachment 525040
Fruktansvärt att beslutsfattare är så blåögda (regler som även en amatör förstår att runda) och dessutom inte samkör system som skulle stoppat detta - och skyller på den "personliga integriteten".
Att vi hela tiden får sämre vård, skola och omsorg...är upprörande.
Stoppa de som tar pengar som annars kan gå till de som betalar (och pensionärer har betalat) skatt !!!

Oprovocerade var nog att ta i, tror du ska landa någonstans mer nyanserat.

Nyanser?:va Svart o vitt ska de va :fakta

Hade helt missat att USA tråden blev tokstängd hahaha :rofl

Här förespråkas yttrandefrihet men med lite nyans :hihi i åtanke har jag full förståelse för att den shitshowen blev nerlagd :lol

Vackert poetiskt att ens sista inlägg där var en passning till jerry springer :sissy

Kanske dags för en ny kontroversiell mc-tråd nu när knix kurserna börjar komma på tal, ligger och lurar med ett "oprovocerat" angrepp på SMC och deras klaustrofobiska hamsterburar :crash

Är du så ledsen för att USA tråden (som du förstörde) är stängd att du måste Trump-gnälla här?

Det får nog faktisk Lugn ta på sig själv, det var han som övergick till glåpord och insinuationer om andra forummedlemmars eventuella sexaktiviteter i grupp....

Det var hans inlägg som togs bort

Last edited:
Det är några dagar sedan men resultatet speglar väl delvis tid i Media, Förtroende för
1769377905971.png

Det får nog faktisk Lugn ta på sig själv, det var han som övergick till glåpord och insinuationer om andra forummedlemmars eventuella sexaktiviteter i grupp....

Det var hans inlägg som togs bort

Jaså, var det jag som kallade Trump för fuck face? Och var det jag som anklagade andra för att suga Trumps kuk?

Nej, just det, det var du och de andra USA-hatarna här inne som höll på så. Och ditt inlägg togs också bort om du inte märkt det än.

Edit: och jag tänker fan inte vika ner mig och låta er förvandla det här forumet till en jävla bubbla där man bara sitter och snackar skit om USA. Om det nu är moderatorernas önskan att forumet ska fortsätta spiralen nedåt, så kan de fortsätta ta bort mina inlägg och banna mig.

Ahh, det är därför ICE skjuter civila på gatorna
I det sista fallet sköt ICE en man som närmade sig poliserna när dom gjorde ett ingripande.
Och så gick det åt helvete när dom upptäckte han var beväpnad. Har hänt i Sverige också. Jag tänker på en 15-åring i Göteborg som kom ut ur en bil med en luftpistol och blev ihjälskjuten av polis och den mentalt handikappade pojken ca 20 år som med en plastpistol i Stockholm var på fel plats när 4 (?) poliser på jakt efter en beväpnad man, gemensamt till slut lyckades skjuta ihjäl honom.
Dom svenska poliserna missade ju med de flesta skotten.
När polisen gör ett ingripande TA INTE OCH GÅ NÄRMARE, kan till och med vara en bra ide att gå lugnt därifrån.
Men sliter man upp mobilen så fort det skett en olycka och börjar filma så förstår jag det gäller att passa på för lite fina bilder till sociala medier när polisen gör ett ingripande ! :)

När polisen gör ett ingripande TA INTE OCH GÅ NÄRMARE, kan till och med vara en bra ide att gå lugnt därifrån.
Men sliter man upp mobilen så fort det skett en olycka och börjar filma så förstår jag det gäller att passa på för lite fina bilder till sociala medier när polisen gör ett ingripande ! :)
Medhåll, jag har svårt att förstå att många inte fattar att Polis är utsatta för stressade situationer där de själva riskerar sina liv.
Då bör man vara försiktig med snabba rörelser och annat som kan uppfattas som ett hot.

"tar personen upp en mobil, kniv eller vapen"

En påminnelse till vissa.
Tråden heter "Sverige idag"
Börjar bli väldigt enformigt att på ett motorcykel forum behöva läsa om Trump i varenda tråd.

Tycker dom personerna kan flytta över till flashback istället så vi kan behålla detta forum på lite vuxen nivå

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back