Tråden för stötande skämt

Jag såg en dokumentär om sådana människor, dom försöker ofta självstympa sig.

En man i USA som tyckte att han borde sakna ett ben planerade allt noga, kollade att grannarna inte var hemma och såg honom, kollade mobiltäckningen hemma på gården bakom bilen, laddade hagelbössan och skulle fejka att han skadeskjöt sig själv när han lastade ur bilen.
Han satte pipan mot knäet och tryckte av.
Han hade dock inte räknat med att tuppa av av smärtan, och när han vaknade till hade han nästan förblött, han lyckades fiska fram mobilen, men den hade ingen täckning när man låg ner bakom bilen tydligen.
Jag tror det var någon granne som hört skottet som hittade honom och räddade livet.

En annan person kände för att vara blind och hällde syra i ögonen på sig själv...

Det finns folk till allt tydligen

Det finns massor att se på Youtube, till exempel:
Som han som drömde om att äta folk och fick kontakt med en som ville bli uppäten de började med pitten, vilken dock var seg. Medan offret levde och fick smaka han med.

Såg någon artikel om detta - en grotesk historia om kannibalism och sjuka individer.

Som han som drömde om att äta folk och fick kontakt med en som ville bli uppäten de började med pitten, vilken dock var seg. Medan offret levde och fick smaka han med.

Såg någon artikel om detta - en grotesk historia om kannibalism och sjuka individer.

Var det i tyskland? Där vet jag att det fanns ett sjukt fall?

Men vi har ju våran egen "Skara-kannibal" att stoltsera med, och tjejen han lärde känna som samlade på skelett-delar...

Det är tydligen inte helt ovanligt att dom upptäcker det, enligt en frisörska jag känner
Vem klipper sig hos en Frissa man inte gillar ? Precis !
Men så långt har jag aldrig dragit det under skynket ! För blyg helt enkelt.

a7d150fb8d3c1021a67c05ea91c9e488.jpg

Estetisk frastøtende​

Ingen ekte skiløper ploger. Ekte skiløpere kjører bakkene rett ned, kanskje med en liten skrens eller telemarksving, mens de roper «tjo-hei!», «hei hvor det går!» eller lignende. Av riktig gode skiløperne kan man av og til høre at de nynner på «vinter og sne, en skiløper farer av sted» når de passerer.

Ploging står i grunnleggende motsetning til skiløpingens natur. Skiløping handler om å ta seg raskt fremover ved hjelp av ski. Ploging er det motsatte, å hindre at man tar seg raskt fremover ved hjelp av ski.

Ploging er estetisk frastøtende. Plogestillingen kjennetegnes av de skrevende beina, som stilles mot hverandre i en kalvbeint positur, samtidig som overkroppen bøyes frem lik en hund som gjør fra seg.

Tjineserna har en skoj paketleveransrobot. Det finns massvis av videos på dem i trafiken där de är allt annat än smidiga. :rofl

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back