Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Billigast så tyckte Tage Erlander (s) och flyttade Mentalvården till Landstingen 1967.
Alltså, det är väl bara att göra som med transorna, att erbjuda operation för att åtgärda problemet med att de inte är parror. Det är ju dessutom sjukt enkelt att fixa den operationen, så enkelt att man kan göra det med en hammare och ett stämjärn i princip!

Alltså, det är väl bara att göra som med transorna, att erbjuda operation för att åtgärda problemet med att de inte är parror. Det är ju dessutom sjukt enkelt att fixa den operationen, så enkelt att man kan göra det med en hammare och ett stämjärn i princip!
Egentligen behövs bara kraften hos en gammal Smed.Alltså, det är väl bara att göra som med transorna, att erbjuda operation för att åtgärda problemet med att de inte är parror. Det är ju dessutom sjukt enkelt att fixa den operationen, så enkelt att man kan göra det med en hammare och ett stämjärn i princip!
Egentligen behövs bara kraften hos en gammal Smed.
När jag omkring 1970 under studierna extrajobbade på St. Lars sjukhus i Lund fanns på en avdelning en gammal smed som man skulle hålla minst 1 meters avstånd till. För säkerhets skull. Han hade ute vid tvätthon (kanske 6 meter lång ho) ilsknat till på en annan patient som stod där och tvättade sig. Grabbat tag i paketet bakifrån och med ett enda smedryck kastrerat mannen.

Nja jag tror Smeden har nog flyttat. Smeden var väl i 50 till 60 årsåldern gissar jag, när jag, extra skötare, var på "hans" avdelning på St. Lars omkring 1970, dvs för snart 60 år sedan.

|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |