Hej!
Jag skulle nog påstå att jag kvalificeras som ny medlem.
Detta konto registrerades för ganska så länge sedan, jag skrev i 2-3 trådar och sedan la jag ner. Ingen anledning alls.
Dock har min Z800 uppgraderas till en ny Z1000, samt är nog en av era nyaste medlemmar i klubben. Ny betalande medlem sedan i tisdags och var med på 1Maj-körningen. *yey!*
Vem är jag?:
* Jens heter jag
* Fyller 30 bast nu i maj.
* Pollenallergiker
* Fritidspedagog på stöcksjö skola
* Bor med frugan och katten på Mariehem
* Tycker inte om sylt
Vad kör jag?:
* Kawasaki Z1000 -2013
* Mysigt tema på cykeln med Svart/Guld
* Tränar gång på gång att få nosen att lyfta, blir besviken varje gång
En summerng är att det är roligt att vara här. Hoppas jag får vara med i gemenskapen samt jag är alltid sugen på evenemang, körningar, elle varför inte ut och spontan-busa? Tjopp!
Jag skulle nog påstå att jag kvalificeras som ny medlem.
Detta konto registrerades för ganska så länge sedan, jag skrev i 2-3 trådar och sedan la jag ner. Ingen anledning alls.
Dock har min Z800 uppgraderas till en ny Z1000, samt är nog en av era nyaste medlemmar i klubben. Ny betalande medlem sedan i tisdags och var med på 1Maj-körningen. *yey!*
Vem är jag?:
* Jens heter jag
* Fyller 30 bast nu i maj.
* Pollenallergiker
* Fritidspedagog på stöcksjö skola
* Bor med frugan och katten på Mariehem
* Tycker inte om sylt
Vad kör jag?:
* Kawasaki Z1000 -2013
* Mysigt tema på cykeln med Svart/Guld
* Tränar gång på gång att få nosen att lyfta, blir besviken varje gång
En summerng är att det är roligt att vara här. Hoppas jag får vara med i gemenskapen samt jag är alltid sugen på evenemang, körningar, elle varför inte ut och spontan-busa? Tjopp!

Hojen rullar lite mindre nu än för 20 år sedan också, men det heter familj och hus. Hus som jag lustigt nog köpte bland annat för att kunna ha bättre garage och verkstad till hojen