Icke, eller ja extraknäck nattetid med returembalage i skolåldern men vi var långt ifrån så usla vill jag påstå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker, att om man jobbar på lager så är det nödvändigt med lite alkoholism.Icke, eller ja extraknäck nattetid med returembalage i skolåldern men vi var långt ifrån så usla vill jag påstå.
Har fått förklarat för mig att man ska utgå från att E är godkänt - precis som du själv påpekar.
Således är E samma sak som det gamla betygssystemets 3 om vi förutsätter att just 3 är lägstanivån (som på högskolan förr).
Det betyder att man räknar halvsteg dvs D motsv 3,5, C motsv 4 osv hela vägen till A(=5).
Om jag skulle haft ett företag och köpt in en ny gaffeltruck för säg 300', då hade i alla fall jag blivit lite irriterad om brukarna av trucken körde den som om det vore en folkracebil...Truckar är verktyg, jag bryr mig inte nämvärt om repor på hammaren eller kofoten, garagedomkraften ser rätt risig ut den med.
Vad som är värre är att dom förmodligen har skadat pallställage och gods i samma utsträckning
Dom har inte kört folkrace, dom har jobbat med sina verktyg.Om jag skulle haft ett företag och köpt in en ny gaffeltruck för säg 300', då hade i alla fall jag blivit lite irriterad om brukarna av trucken körde den som om det vore en folkracebil...
Det blir tråkigt om resultatet av skadat ställage resulterar i skyddsstopp av verksamheten. Eller ännu värre personskada och arbetsmiljöverket med polis på halsen.Truckar är verktyg, jag bryr mig inte nämvärt om repor på hammaren eller kofoten, garagedomkraften ser rätt risig ut den med.
Vad som är värre är att dom förmodligen har skadat pallställage och gods i samma utsträckning
Jo skiftnyckel duger enbart att använda som hammare och slagghacka! ForntidDet blir tråkigt om resultatet av skadat ställage resulterar i skyddsstopp av verksamheten. Eller ännu värre personskada och arbetsmiljöverket med polis på halsen.
Men håller med angående verktyg, man ska inte vårda sönder sina grejer. Är man inte vårdslös och använder verktyg till det de är avsedda för tenderar de att hålla länge. Alltså, ett spärrskaft, skiftnyckel eller batteri till skruvdragare skall på inga jävla villkor användas som hammare.
Truckar är verktyg, jag bryr mig inte nämvärt om repor på hammaren eller kofoten, garagedomkraften ser rätt risig ut den med.

En gaffelskidaAbsolut är det verktyg i mångt och mycket, strulet är om du är så inihelvete dålig på verktyg så att..
Ungefär och nu förstår jag om finverktyg inte är din hobby men säg åtminstone att du lånar ut din knipex till grannen och får tillbaka ett skevt bokstöd från smutstema.. typ.
Det omvända, man vet att maskinerna flugit fram i produktion under år och ser närapå nya ut = det är imponerande så att det blir kul. Tyvärr sällsynt men det Finns dom som kan köra vet jag.
Undrar om hon/han fick ont i pannan..
View attachment 523979

Absolut är det verktyg i mångt och mycket, strulet är om du är så inihelvete dålig på verktyg så att..
Ungefär och nu förstår jag om finverktyg inte är din hobby men säg åtminstone att du lånar ut din knipex till grannen och får tillbaka ett skevt bokstöd från smutstema.. typ.
Det omvända, man vet att maskinerna flugit fram i produktion under år och ser närapå nya ut = det är imponerande så att det blir kul. Tyvärr sällsynt men det Finns dom som kan köra vet jag.
Undrar om hon/han fick ont i pannan..
Problemet är ju att trucken är ganska tålig relativt allting annat. Mao ser trucken ut sådär för att godset ska fram fort, så är godset trasigt.Jag ser hellre att pallarna kommer fram snabbt och smidigt än har en anställd som säger "det går inte, det är för trångt all köra truck där"
Nej, verktyg är inte min hobby, saker man kan göra med verktyg är min hobby.
Lånar jag ut min knipex och får tillbaka min knipex med en repa på så gråter jag inte.
Trucken är på intet sätt förstörd för att den har lite repor i hörnen, den är använd.
Jag ser hellre att pallarna kommer fram snabbt och smidigt än har en anställd som säger "det går inte, det är för trångt all köra truck där"
Ja, pallställaget närmast väggen är lite trängre, speciellt vid pelarna, och ibland skrapar det i, lev med det, köp mindre truck eller bygg ett större lager
Det kostar att vara grabbig, köra på o ta i här o där. Sliter på maskin och kostar inventarier. Det är kanske inget som märks direkt, men för ett företag så märker man skillnad på längre sikt om personalen är nonchalant mot materielen.Nej, verktyg är inte min hobby, saker man kan göra med verktyg är min hobby.
Lånar jag ut min knipex och får tillbaka min knipex med en repa på så gråter jag inte.
Trucken är på intet sätt förstörd för att den har lite repor i hörnen, den är använd.
Jag ser hellre att pallarna kommer fram snabbt och smidigt än har en anställd som säger "det går inte, det är för trångt all köra truck där"
Ja, pallställaget närmast väggen är lite trängre, speciellt vid pelarna, och ibland skrapar det i, lev med det, köp mindre truck eller bygg ett större lager

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!