Sverige idag..

Du läste tydligen inte artikeln i Vi och mina erfarenheter se inlägg # 20964, min särbo hade ingen aning om att Androidplattan lyssnade på henne.
Med all respekt, men det du tar upp är inte det enda sättet att bilda sig en uppfattning om denna fråga.
 
Om man har en iPhone, vilka appar & tjänster behöver man ha aktiva för att detta ska hända?
Om man har Facebook-app avstängd, ok då?
Om man har Siri aktiv så man kan prata in SMS, mail mm, ok då?
Gissar att det räcker med att du accepterat användarvillkoren. Så har du godkänt det.
Har du läst användarvillkoren ? När jag läst användarvillkoren för min första Androidtelefon la jag den i en låda. Gillade inte att Google hade rätt att ladda ner och dela en del information på "min":hihi mobil avslutat med "men ej begränsat till detta".
Fundera lite över varför USA ibland talar om att förbjuda TikTok.
(TikTok som är förbjuden i Kina, får bara användas utanför Kina ......)
 
Last edited:
Jo läste men frågan gällde iphone
Under Inställningar/Integritet & Säkerhet/Mikrofon kan du se vilka appar du har gett åtkomst till mikrofonen och även inaktivera åtkomsten. Du kan även se en orange prick som visas i överkant på skärmen när mikrofonen används.

Även Inställningar/Siri/Prata med Siri
 
Last edited:
1763801646230.png

Var det en bra affär som gick i stöpet ?​

 
Last edited:
1763804282421.png
 
View attachment 523160

Var det en bra affär som gick i stöpet ?​

För jävligt, sätt hårda straff på dessa saker!
Givetvis såg flera personer indikationer men vågade troligen inte lyfta det, för att undvika rasiststämpel.
 
View attachment 523164
Är ett klanproblem, så gå på ledarna i dessa som är kvar i Sverige och fortsätter begå brott
 
Slumpkraften minskar med anledning av minskande vind!

1764055483688.png

 
Slumpkraften minskar med anledning av minskande vind!

View attachment 523241

Tycker det är mycket märkligt att bensinen kostar lika mycket över hela landet (+/- ören upp/ ner)
Men el....den är "nära" gratis i norr....medan syd finns i princip inget tak.

BS att den tillverkas i norr- det köper jag inte!!!
Ett äpple odlat i Kivik skulle då med den logik som verkar råda kosta 10ggr mer i norr....

Sanningen är: vi blir bara mer o mer rövknullade för var dag som går....
Revolution........är en lösning- hur att genomföra den får ngn smart jävel fundera på....
För ngn smart jävel har satt oss i denna situation- då kan motsatsen oxo komma fram!!!


(4.50 kr/ kWh just nu....vilket i realiteten motsvarar nästan 9 kr när alla momsar o skatter och annat är betalt!!!!)
 
Last edited:
Tycker det är mycket märkligt att bensinen kostar lika mycket över hela landet (+/- ören upp/ ner)
Men el....den är "nära" gratis i norr....medan syd finns i princip inget tak.

BS att den tillverkas i norr- det köper jag inte!!!
Ett äpple odlat i Kivik skulle då med den logik som verkar råda kosta 10ggr mer i norr....

Sanningen är: vi blir bara mer o mer rövknullade för var dag som går....
Revolution........är en lösning- hur att genomföra den får ngn smart jävel fundera på....
För ngn smart jävel har satt oss i denna situation- då kan motsatsen oxo komma fram!!!


(4.50 kr/ kWh just nu....vilket i realiteten motsvarar nästan 9 kr när alla momsar o skatter och annat är betalt!!!!)
Historisk scam.
 

Nej inte ett Thomas Quick fall till !​

1764095017073.png
1764095238629.png
 
Historisk scam.
Glöm inte Northvolt/ greensteal....

Ja, stål stavas steel på English....men steal är 1000% närmare sanningen.

Och dumme svensken som är så invaggad i socialismens "godhetsknarkande" säjer inte ett skit....bara knyter sin hand i fickan när pensionen hen sett fram emot är borta....tack....tack som fan!! Icke reversibel abort på alla som röstat för detta....!!!, sträcker sig från röd/ grönt till lätt blått.....TACK!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top