RWN
Sporthojsnörd
Jag trodde att du skulle säga "PB är gone, finished, ett avslutat kapitel!Härligt race idag, kul med nya ansikten och annat än Ducati i täten!
Och Bagnaia förblir ett mysterium.
SOPSLUT enligt klassisk Sporthojsvokabulär"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde att du skulle säga "PB är gone, finished, ett avslutat kapitel!Härligt race idag, kul med nya ansikten och annat än Ducati i täten!
Och Bagnaia förblir ett mysterium.
Min ena guld tar ut min andra guld och en silver lägger hojen.![]()
Nope, där tar du fel.Jag misstänker att årets bästa o spännande race för dig pga MM skadad sig...
Ja, och den har givit mig falska förhoppningar.THE KRATOZ CURSE!!!![]()
Jag hoppas den försvinner och är rädd för dess obeveklighet.Ja, och den har givit mig falska förhoppningar.
Ett tag var jag etta i Sverige och SH och sjua (tror jag) i världen.
Sedan dess har fallet varit snabbt, hårt och smärtfullt.![]()
Det är mycket tur och träff… Hade lite stolpe in denna helgen så nu ligger jag på 14’e plats totalt. Ska försöka hålla SH-fanan högt.Ja, och den har givit mig falska förhoppningar.
Ett tag var jag etta i Sverige och SH och sjua (tror jag) i världen.
Sedan dess har fallet varit snabbt, hårt och smärtfullt.![]()
Angående fartskillnaden:Haha Bagnaia får köra en "Track-Day" istället för rejs idag. Äta lite räksallad i depån och ut och köra i "gul" grupp. 8 sek efter alla andra.
Herregud... Stackarn.
Synd på Bez och Marc, så trist när det blir sådana oturliga skador. Såg ut som Marc hade väldigt låg fart jämför med Bez som ser ut att bli lite överraskad. Klantigt ändå. Håll 3 sekunders-regeln. Det vet alla...
Tror mer på att Duccestyret f*ckar med PB för att få till ett M-brödrateam...Jag trodde att du skulle säga "PB är gone, finished, ett avslutat kapitel!
SOPSLUT enligt klassisk Sporthojsvokabulär"
Gigi och Tardozzi skulle alltså aktivt sabotera förutsättningarna för sitt eget märke att lyckas bra i mästerskapet? Låter väldigt troligt.Tror mer på att Duccestyret f*ckar med PB för att få till ett M-brödrateam...
Tror du på tandfen och jultomten också?Tror mer på att Duccestyret f*ckar med PB för att få till ett M-brödrateam...
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |