MickeZX7R
Posör
- Tackar o niger vackert.och ämnar att bli en av de fantastiska män som vet hur man angör en brygga.
Grattis till en mindre men tuff båt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
- Tackar o niger vackert.och ämnar att bli en av de fantastiska män som vet hur man angör en brygga.
Grattis till en mindre men tuff båt.
Fick ett tips som var för svårt att motstå (stort tack @Mr_Firestorm, min fästmö är lagom glad på dig![]()
), således hände det sig som så att denna ropades in på Tradera idag:
View attachment 521108
Suzuki Solifer R, i folkmun även kallad GSXR50![]()
![]()
![]()
![]()
De är små och söta, som plockgodis. Har man tagit en så vill man ha en till, och en till, och en till...Det var på något sätt självklart... och oundvikligt...
Då kör man ju med överhandsfräsen?
- Eller med en excenterslip, som i mitt fall, då det bara handlar om trallens ändkanter.Då kör man ju med överhandsfräsen?
Växellåda till bilen. Blev dyrt.
![]()
Kläder idag håller inte mer än 2-3 tvättar ändå (annat de som redan är 20år gamla), så gränsfall att det inte lönar sig att skippa den och prenumerera på nytt.Uff
Hos oss pajade tvättmaskinen i förrgår. Som alla vet så är det väldigt låg tolerans på trasig tvättmaskin så det blev en tung investering idag…
Med vänlig hälsning,
Kläder idag håller inte mer än 2-3 tvättar ändå (annat de som redan är 20år gamla), så gränsfall att det inte lönar sig att skippa den och prenumerera på nytt.
Eller, jag vet inte, en toga av skithuspapper?![]()
Jag är beredd att sätta pengar på att de 35 år gamla kommer att överleva de som är 5 år gamla.Jag kör iofs mest friluftskläder, därtill gamla sådana. De har 5-35 år på nacken, vissa tvättas oftare än andra men nog känns det som om detta segment generellt håller högre kvalitet än H&M.
Där kan det nog vara som du säger, de görs för att bäras 1-2 gånger…
Med vänlig hälsning,
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen