"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Fick ett tips som var för svårt att motstå (stort tack @Mr_Firestorm, min fästmö är lagom glad på dig :gnissla :hihi ), således hände det sig som så att denna ropades in på Tradera idag:
Solifer 1.jpg
Suzuki Solifer R, i folkmun även kallad GSXR50 :yoparty :banana :tummenupp :kär

Last edited:
Idag köptes 25st 60cm t8 led ljusrör och 25st 120cm t8 led ljusrör. Nu får det vara slut med blinkande och trasigt ljus i garaget.

Uff

Hos oss pajade tvättmaskinen i förrgår. Som alla vet så är det väldigt låg tolerans på trasig tvättmaskin så det blev en tung investering idag…

Med vänlig hälsning,
Kläder idag håller inte mer än 2-3 tvättar ändå (annat de som redan är 20år gamla), så gränsfall att det inte lönar sig att skippa den och prenumerera på nytt.

Eller, jag vet inte, en toga av skithuspapper? :va

Kläder idag håller inte mer än 2-3 tvättar ändå (annat de som redan är 20år gamla), så gränsfall att det inte lönar sig att skippa den och prenumerera på nytt.

Eller, jag vet inte, en toga av skithuspapper? :va

Jag kör iofs mest friluftskläder, därtill gamla sådana. De har 5-35 år på nacken, vissa tvättas oftare än andra men nog känns det som om detta segment generellt håller högre kvalitet än H&M.

Där kan det nog vara som du säger, de görs för att bäras 1-2 gånger…

Med vänlig hälsning,

Jag kör iofs mest friluftskläder, därtill gamla sådana. De har 5-35 år på nacken, vissa tvättas oftare än andra men nog känns det som om detta segment generellt håller högre kvalitet än H&M.

Där kan det nog vara som du säger, de görs för att bäras 1-2 gånger…

Med vänlig hälsning,
Jag är beredd att sätta pengar på att de 35 år gamla kommer att överleva de som är 5 år gamla.

Jag tycker att det är väldigt svårt att hitta kvalitet idag. Dessutom är det inte billigt mot för 20 år sedan heller. Och det gäller inte bara H&M, utan även dyrare kläder, och även typ Blåkläder.

Det finns ju fina engångsoveraller i målarbutikerna...

Jag köpte nya arbetsbyxor igår, det blev Julas billigaste, dom förra höll för daglig användning i ett år, men nu börjar sömmarna ge upp, på båda benen men kanske ännu värre mitt bak.

Jag tar inga risker med att böja mig framåt och visa folk vart solen aldrig skiner.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats