Tråden för stötande skämt

Sweet home Alabama

Fast rent teoretiskt har hon ju rätt, OM man kan bortse ifrån att det är tuttar.

Jag menar när kvinnor går till doktorn och klämmer tuttarna i våffeljärnet för att göra en mammografi så är det ju bara påsar med fett för både doktor och patient.

Men jag skulle inte ta en sån bild om jag hade en syster, det finns förmodligen hundratals andra bilder att återskapa, så varför välja just den? Så lite Alabama-vibes ger det ju

Med reservation för att det finns variationer hos olika källor. Men söker man på Engelska sajter som har namnlistor, så ser det ut så eller tex som denna: https://www.ukbabynames.com/boys/top

Ja det hittade jag också. Men logiken haltar betänkligt av tidigare nämnda skäl. De är för få helt enkelt. Och inga flickor?

Med vänlig hälsning,

De finns i "Girls"-listan. Ibland är det skillnad på pojkar och flickor

Självklart. Men där ligger inte muslimska namn i topp. Och OM det vore så att de ändå låg i topp så borde fler namn på listan vara muslimska.

Om du kollar listorna så ser du. Och det är i övrigt helt orimligt att en samhällsgrupp som utgör 6,5% av befolkningen resulterar i det vanligaste namnet. Men bara pojkar, tjejerna är så få att de inte ens platsar på listan.

I call bullshit.

Med vänlig hälsning,

Om du kollar listorna så ser du. Och det är i övrigt helt orimligt att en samhällsgrupp som utgör 6,5% av befolkningen resulterar i det vanligaste namnet. Men bara pojkar, tjejerna är så få att de inte ens platsar på listan.
Då tänker du inte på att namngivningstraditioner inom olika kulturer skiljer sig åt.

Då tänker du inte på att namngivningstraditioner inom olika kulturer skiljer sig åt.

Så pojkar döps till muslimska namn medan flickor döps till engelska? Och alla till Mohamed medan inga alls till något annat namn?

Det är väl helt klart att listan är fejk, det fattar väl ett småbarn.

Med vänlig hälsning,

- Inte för att det blir mindre skevt, men..är det en tjej eller snubbe där ovanpå?
Snubbe skulle jag tro, med tanke på personens små manboobs och höga hårfäste/begynnande gleshet.... Är det en tjej tycker jag synd om henne, av samma skäl :gnissla

Så pojkar döps till muslimska namn medan flickor döps till engelska? Och alla till Mohamed medan inga alls till något annat namn?

Det är väl helt klart att listan är fejk, det fattar väl ett småbarn.

Med vänlig hälsning,
Det jag skulle kunna tänka mig är kanske att större andel av muslimska män döps kontra kristna engelsmän kanske? Och att muslimer bara döper sina söner, inte döttrar? Det här vet jag inte nåt om utan jag killgissar fram ett scenario som skulle kunna förklara överrepresentationen av muslimska mansnamn på listan. Men ja, jag lutar nog med åt att listan känns lite...shady.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats