Vad fick dig att le idag?

Jag åkte till byn där jag växte upp i dag, där såg jag någon som kom körandes på en monkeybike.... trodde jag...

Det var den största människa jag har sett, på en Suzuki K50, jag tror jag vet vem det var, jag har inte sett den personen sedan högstadiet, i sjunde klass var han över 2 meter lång, han växte tydligen ett tag till....

Knäna pekade rakt ut, ovanför tanken, och han tornade upp sig rejält trots att han fick huka sig, det såg precis ut som när någon kör monkey bike.

En före detta jobbarkompis fotades med sin flickvän på en Björklövenmatch och hamnade i tidningen, det tyckte inte hans fru om....
Jag tycker att det räcker för resten av de drabbade familjerna.
Det kan vara så enkelt som att andra halvorna i paren har varit medvetna om det och gått med på det så länge det hålls diskret.

Idag vägen förbi värtan. En tjej ca 35 i cerisefärgad klänning kör en sidovagnshoj. Jethjälm och mc-glasögon. I vagnen sitter en man också med jethjälm. Hojen var något gammalt, inte så stor. Något engelsk kanske.
Det var så kul och ovanligt att se. Tumme upp. Hon strålade!

Pics or it didn’t happen

Med vänlig hälsning,

Duger inte med sådan där manick. alla borde veta det är Rakvatten i dom. Att Jorden vår är rund syns enklast från ett 1000 meter eller högre berg vid kusten.
Då ser man i klart väder den böjda horisonten.
Men tycker man månen och solen är platta så är väl jorden det också ! ?

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back