Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Artros är coolt, ledvärk är ballt, bring back supersport 
Kikade på hojen, frågade vilka vägar man kört, föga förvånande när vederbörande erkände sig som storebror
Frågade om man brukade köra mälaren runt, miggen svarade att han betvivlar att hans sort skulle vara speciellt uppskattad eller accepterad i sådana sammanhang
Synd att personen i fråga hade fullt upp med sin mjukglass och avlägsnade sig relativt snabbt som trolig reaktion på miggens konstiga uppsyn, hade varit väldigt kul att prata massa trafik men betvivlar att perspektiven hade varit kompatibla
Säkert en gediget snitsig förare dock, hade varit mycket intressant att få lite tips, maybe next time 

Ja där har jag cyklat och åkt mc några gångerEn legendar har gått ur tiden, märkte jag idag: den gamla landsvägsbron vid Almare-Stäket i Järfälla. Kanske var det båtfolket som klagat på den trånga passagen i sundet? Eller så hade den helt enkelt bara tjänat ut? Ingen aning. Iddes inte plåta det nya undervÄrket, utan väljer att minnas den gamla, mitt i grönsakslandet, istället...
And the times they are a-changin'
View attachment 518164
En av många anledningar till att ta en öl till.Var i veckan och köpte bromsbelägg till Kåtten och oljefilter till Husqvarnan. Nöjd med att inleda semestern med mysmek och en öl i garaget. Fick både fel bromsbelägg och fel oljefilter... nu står jag med 2 hojar som inte går att köra.
Har inte bara blivit en öl tillEn av många anledningar till att ta en öl till.
Se glaset halvfullt så att säga.
Det ser inte lika ledsamt ut, om man vänder blicken mot Norge, va?Om du tittar på andra sidan älven ser du en rysk röd stolpe, Norges är gul.
Gränsen går mellan stolparna alltså mitt i Bäcken.
Var också till treriksröset mellan Ryssland, Norge och Finland.
Det står två norska militära vakter där och förklarar reglerna och att man inte får ens sticka in handen i Ryssland för att det ses som en provokation.
Bilden nedan är bakgrunden gränsen mellan Norge och Ryssland. Och till höger mellan Ryssland och Finland.
Kedjorna är för att man inte ska gå runt röset och kränka ryskt territorium.
View attachment 518104

Trist.Jag kallar den...
I väntan på en släpkärra.
Stänger av för att gå in och köpa dricka på ICA i Hedekas och sen går den inte att starta. Noll tryck i startmotorn och att springa igång vill den inte heller.
Gött att det är soligt ute och man köpa sig en Offside eller Filter för att fördriva tiden i väntan på kavalleriet.
View attachment 518183
Jag kallar den...
I väntan på en släpkärra.
Stänger av för att gå in och köpa dricka på ICA i Hedekas och sen går den inte att starta. Noll tryck i startmotorn och att springa igång vill den inte heller.
Gött att det är soligt ute och man köpa sig en Offside eller Filter för att fördriva tiden i väntan på kavalleriet.
View attachment 518183
Detsamma, finns på listan!Jag hittar nog en själv, vad det lider.

|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |