Sverige idag..

Du hörde väl till de som försvarade peth-testerna? När övergick du till att bli regimanhängare?

Du hörde väl till de som försvarade peth-testerna? När övergick du till att bli regimanhängare?
Det tror jag inte, och om jag gjorde det så var det för att irritera någon.

Däremot tycker jag att du tog i lite när du kallade the regim-vän för lägervakt eller liknande. Kanske är det minnet av det som skaver?

---> Här kan du läsa vad jag tycker om frågan, samt sök enligt nedan bild. Kan ju då också igen påpeka att SD har som vanligt rätt. 😃♥️🇸🇪

Men, kul att du roar LGBTIQHBA++ communityt på forumet, Pride month och allt. 🏳️‍🌈

1000057732.jpg

Det är inte svårare än att det var en utrangerad buss som såldes och företaget som skulle plocka av SL prylarna sket i det då den ändå skulle exporteras
Ja men då så, då var det ju inget märkligt i historien alls. Tack för att du upplyser och bra att det är förtydligat. Du som vet, hur gammal är den där bussen, hade den nått sin tekniska livslängd? Och vi som betalar världens näst eller tredje högsta skatter, göder pedofiler som regionråd här i Stockholm, ska vi vara nöjda med upphandlingen av dessa tjänster som vi betalar för? (Upphandling av fordonsförsäljning)

Det ska bli intressant att se hur Transportstyrelsen reagerar på detta. De har ju , trots överväldigande argument och forskares varningar, envist fortsatt att hävda att det är vettigt att ta körkortet från folk baserat på PEth-test. Eller iallafall om det skulle visa sig att det inte var vettigt, så var det ändå vettigt under de år de gjort detta.
Det var inte förrän hon ambulanstjejen fick stöd av Centrum för rättvisa och gick ut brett i media som de pausade förfarandet.

Ja men då så, då var det ju inget märkligt i historien alls.

Nej, du ser hur enkelt allt är om man inte letar konspirationer bakom allt.

Bussen hade uppnått den livslängd som SL anser acceptabel och byttes ut, firman som skulle sälja den blev lata och plockade inte bort SL skyltningen.

Men vill man tro att ISIS krigare smyger omkring bussgaragen i stockholm och stjäl bussar som dom sedan helt obemärkt kör ner till syrien så tror man det

Tittar man på hur många fordon Busmarket Sweden äger är det lätt att anta att ett antal av dem har lämnat landet. Jag misstänker att ett antal står registrerade som exporterade om man läser hos Transportstyrelsen.

Tittar man på hur många fordon Busmarket Sweden äger är det lätt att anta att ett antal av dem har lämnat landet. Jag misstänker att ett antal står registrerade som exporterade om man läser hos Transportstyrelsen.

Vid export kan det ta ett tag att få fordonen avregistrerade från sig som sista svensk ägare, det görs inte förän personer och myndigheter i det nya landet har gjort sitt, vilket inte är så noga i alla länder....

Nej, du ser hur enkelt allt är om man inte letar konspirationer bakom allt.

Bussen hade uppnått den livslängd som SL anser acceptabel och byttes ut, firman som skulle sälja den blev lata och plockade inte bort SL skyltningen.

Men vill man tro att ISIS krigare smyger omkring bussgaragen i stockholm och stjäl bussar som dom sedan helt obemärkt kör ner till syrien så tror man det
Det var inte vad jag trodde men tack för förtydligandet, kul med regimtrogna, ni behöver bli fler.

Det var inte vad jag trodde men tack för förtydligandet, kul med regimtrogna, ni behöver bli fler.

Vad var det du trodde då, som gjorde dig så upprörd?

Jag vet inte vad du menar med regimtrogen och vad det har att göra med bussar, men du får gärna förklara det också

Regimtrogen:
En som försvarar uppenbara absurditeter trots att alla fattar att en mängd uppenbara problem föreligger.

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026