Jag också! Har sneglat på den sen igår kväll... Hm man kanske skulleVill ändå ha den.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag också! Har sneglat på den sen igår kväll... Hm man kanske skulleVill ändå ha den.
Skynda dig!Jag också! Har sneglat på den sen igår kväll... Hm man kanske skulle![]()
Ser väldigt stulen ut…
Med vänlig hälsning,
Ja precis, besiktigad och allt.
Mycket hoj för pengarna så länge den inte knackar vid varv.Känns billig eller?
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: HONDA CBR 1100XX Super Blackbird https://www.blocket.se/annons/stockholm/honda_cbr_1100xx_super_blackbird_/1402086583
View attachment 517363View attachment 517364
Chöppte du?Jag också! Har sneglat på den sen igår kväll... Hm man kanske skulle![]()
Tyvärr hann jag inte med att åka och titta på den då jag är på semester med familjen.Chöppte du?
Nope.Tyvärr hann jag inte med att åka och titta på den då jag är på semester med familjen.
Inte du heller med andra ord?
Min gamla hoj har nu varit till salu en stund. Som begär ett helt orimligt pris. Antingen är dom okunniga, hoppas på okunniga kunder, eller så är det nåt annat i görningen.
Jag sålde den i toppskick så är någon sugen på köp, men pruta minst tio tusen.
Det är en väldigt kul maskin.
Och "fyrtaktig". Fast var dom hittar kicken vet jag inte för det hade den inte.
View attachment 517458![]()
Sherco 300 SEF Akrapovic Vägreggad säljes i Stenungsund | Blocket
44900 kr - Cross/enduro - Stenungsund - Sherco 300 SEF 2016 är en fyrtaktig endurocykel som har blivit populär bland både amatörer och mer erfarna förare ta...www.blocket.se
View attachment 517457
Den är fransk, så takten beror på humöret och hur du närmar dig den.Dom kanske tror att det är som på JAWA att man drar ut växelpedalen ett snäpp så funkar den som kick.
Men hur fyrtaktig är den egentligen, du som har kört den, fyrtaktar den hela tiden, eller bara vid höga varv som min gamla moppe?
Min gamla hoj har nu varit till salu en stund. Som begär ett helt orimligt pris. Antingen är dom okunniga, hoppas på okunniga kunder, eller så är det nåt annat i görningen.
44900 kr - Cross/enduro - Stenungsund - Sherco 300 SEF 2016 är en fyrtaktig endurocykel som har blivit populär bland både amatörer och mer erfarna förare ta...www.blocket.se
View attachment 517457
Blocket är för dyrt redan. SÄRSKILT med tanke på hur det mest är en sajt som samlar samtliga idioter i landet. Vill någon skapa en idiotlista så är det bara att kontakta Blocket."Målet med den nya prismodellen är att erbjuda en rättvisare prissättning för alla användare."
"vår billigaste bilannons kommer framöver att kosta 249 kronor"
För hojar börjar priserna på 209:-
View attachment 517462
Någon som vet hur prislistan ser ut sen?
Idiotiskt är första känslan, men vi lär väl se fler "intressekoll och högsta bud gäller"
Kollar blocket lite då och då och ser att allt fler bilhandlare gett sig in på mc-marknaden med som du nämner orimliga priser, som nu privatare tar som riktpris.Min gamla hoj har nu varit till salu en stund. Som begär ett helt orimligt pris. Antingen är dom okunniga, hoppas på okunniga kunder, eller så är det nåt annat i görningen.
View attachment 517457
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025