Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ytterligare en spik i likkistan, någon gång ibland så har jag samma åsikt som gubbsur!
View attachment 515011
Måste kolla upp det senare, kanske finns flera alternativ och "ange eget kön" på optionslistan.
Perfekt för kriminella som vill byta identiteter.

Rösta på sjuklövern, få sjuklöverns politik. Vice versa.View attachment 515013
Sverige ska inte lägga för mycket tid på enskilda Brottsoffer !
Det blir för dyrt för Sverige.
![]()
Egon utsattes för eldattack på bussen – utredningen nedlagd
När Egon Malmgren åkte buss tände någon eld på hans hår. Förundersökningen lades ner.www.dn.se
18 för folköl på barer, restauranger och 20 på glasbanken.Sjukt med tanke på statens starka förmynderi på så många andra områden.
Man ska vara 21 för att få köpa alkohol, 18 för att rösta, köra bil etc.
En kvinna anses aldrig vuxen nog att ta eget ansvar för sin kropp med tanke på våra sexköpslagar.
18 för folköl på barer, restauranger och 20 på glasbanken.
Menade såklart 18 för folköl i affär plus sprit, vin starköl på bar och restaurang Du skrev 21Du kan väl köpa sprit också på restauranger som 18-åring? Det förändrar dock inte resonemanget, 16-åringar är knappast mogna att byta kön.
Finns ju gott om sjukare exempel än så, bara att googla (eller chat GPTaDu kan väl köpa sprit också på restauranger som 18-åring? Det förändrar dock inte resonemanget, 16-åringar är knappast mogna att byta kön.
Det står sig mer och mer klart att vi får en rödgrön regering under 2026.Sverige idag eller Stora Grilltråden?? Simona Mohamsson blir hårt grillad i 30 minuter/SVT2
Snacka om att vrida sig som en mask vid frågan om de sänker en borgerlig regering om SD kräver ministerposter. Vet inte om det är lyssningsvärt, men jag lyssnar i alla fall med ett öra
Skrämmande men får tyvärr hålla med dig.Det står sig mer och mer klart att vi får en rödgrön regering under 2026.
Ja jag fick en rejäl resa nedåt mentalt av att haft ett möte för några veckor sedan med en regionchef i en av Sveriges största regioner.Skrämmande men får tyvärr hålla med dig.
För varje dag som går så känns det här landet mer förlorat, har gett upp hoppet om någon förbättring
Jag skulle uppskatta om du kunde exemplifiera vad du tycker att de gjorde fel.Så, då hade man tyvärr rätt igen.
Den vanliga regimtrogna pöbeln hade som vanligt fel.
![]()
Polisernas bilder visar jakten på Rickard Andersson i korridorerna i Örebro
”Han kommer hitåt. Han skjuter mot oss”. Poliserna först på plats på Campus Risbergska i Örebro hamnade efter bara några minuter under beskjutning. Bilder från patrullernas kroppskameror visar nu hur jakten på den misstänkta gärningsmannen Rickard Andersson inne i korridorerna gick till.www.svt.se
Jag följer police activity på Youtube och har sett hundratals polisskjutningar i skarpa situationer. Kommentar utöver det är nog överflödigt.
Tex hon som med darrande röst snackade om att hon inte kunde skjuta genom glaset. Eller att de gnällde om att de inte kan möta 7,62 med deras tjänstevapen, öh va? Kan man visst.Jag skulle uppskatta om du kunde exemplifiera vad du tycker att de gjorde fel.
Får nog hålla med Mäkinen - poliser skall inte syssla med något som motsvarar "Lätta brigadens anfall" - blir bara fler skadade att ta hand omTex hon som med darrande röst snackade om att hon inte kunde skjuta genom glaset. Eller att de gnällde om att de inte kan möta 7,62 med deras tjänstevapen, öh va? Kan man visst.
De ville, klarade, vågade, orkade inte göra jobbet. Mänskligt men ändå ynkligt.
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |