Sverige idag..

100% Sverige nu för tiden och dessutom alldeles nyss.

Transvestit med Pride-symboler, megafon, Israel flagga, missbrukar-sidekick, flankerad av kvinnliga poliser och störiga MENA-brorsor.

Och ja, Jonas Gardell i fonden, så klart fri tillgång till Stockholms stads scener på livstid.

View attachment 514816
Fast du en Israelisk flagga och inte nån jävla hittepålands torktrasa som de brukar ha.

100% Sverige nu för tiden och dessutom alldeles nyss.

Transvestit med Pride-symboler, megafon, Israel flagga, missbrukar-sidekick, flankerad av kvinnliga poliser och störiga MENA-brorsor.

Och ja, Jonas Gardell i fonden, så klart fri tillgång till Stockholms stads scener på livstid.

View attachment 514816
Har någon berättat att det är olagligt att stödja israel som medlem i bokstavsmaffian?

Har någon berättat att det är olagligt att stödja israel som medlem i bokstavsmaffian?
Har för mig jag sett honom på någon av högerjournalisternas hemsidor, typ Nick Alinia eller Assar. Är väl någon rysk provokatör eller en helt vanlig liberal, kanske är Birgitta Leijonborg, vem vet.

Har för mig jag sett honom på någon av högerjournalisternas hemsidor, typ Nick Alinia eller Assar. Är väl någon rysk provokatör eller en helt vanlig liberal, kanske är Birgitta Leijonborg, vem vet.
Skönt att du inte vet nåt! :hjarta

Dn idag:
Det handlar dels om att höja barnbidraget till föräldrar med minst tre barn, som oftare har svårt att få budgeten att gå ihop. Dels om att införa ett extra tillskott till ensamstående, som är överrepresenterade bland ekonomiskt utsatta, vilket finns i exempelvis Danmark och Finland.
slut citat
som jag ser det göra det ännu mindre intressant för invandrarkvinnor att arbeta.

Dn idag:
Det handlar dels om att höja barnbidraget till föräldrar med minst tre barn, som oftare har svårt att få budgeten att gå ihop. Dels om att införa ett extra tillskott till ensamstående, som är överrepresenterade bland ekonomiskt utsatta, vilket finns i exempelvis Danmark och Finland.
slut citat
som jag ser det göra det ännu mindre intressant för invandrarkvinnor att arbeta.
Liberaler, aldrig i takt med tiden - till och med S har äntligen fattat att tillägget måste bort.

Så trött på dessa landsförrädare i Folkpartiet med deras propagandakanaler.

Liberaler, aldrig i takt med tiden - till och med S har äntligen fattat att tillägget måste bort.

Så trött på dessa landsförrädare i Folkpartiet med deras propagandakanaler.
Kämpa löken :hjarta

Det gäller att inte köra Vindkraftverken när strömpriset är negativt eller när det är elöverskott.
1747037795871.png
Men framför allt är problemen med vindkraftverken att de inte håller 50Hz frekvensen utan fodrar att andra leverantörer ska hålla frekvensen och stabilisera EL-nätet.

Pedofilen som fått ett fett avgångsvederlag från politiken vill bli frikänd.​

Han har en duktig advokat ! :)

1747038924832.png

Last edited:
Man ska fan inte onanera framför en pojke i övre tonåren heller! 🤬
Eller onanera överhuvudtaget i kollektivtrafiken. :dummer

Jag håller med dig men vi får se hur det går i rätten för C-politikern.
Kanske lagligt i regnbågsflaggornas Sverige ! ?

Last edited:
Ligger FUPen uppe? Kollade flashback förra veckan, hittade inget då, är ju offentlig nu då åtal lämnats in.

Borde ordnas med insamling till pojkstackaren också.

Jag håller med dig men vi får se hur det går i rätten för C-politikern. Kanske lagligt i regnbågsflaggornas Sverige !
Inte otroligt. Men sola i avskildhet på sitt hemman, eller förflytta sig i lägenheten i mässingen kan ju störa någon lättkränkt som inte förmår tygla sin nyfikenhet.

Jag äcklas av att han försöker normalisera beteendet.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!