SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nå 12 ska den väl vara värd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kliade lite i fingrarna men annat ligger högre på priolistan just nuNå 12 ska den väl vara värd?
Ja det kliade lite i fingrarna men annat ligger högre på priolistan just nu
Japp så är det nog.Absolut.
Men kolla på bilderna: den avbrutna luftningsnippeln, de rostiga ekernipplarna och det allmänna skicket skvallrar om att detta är, eller har varit en altanhoj. Därav följer att gaffeltätningarna kanske är det lilla problemet med framgaffeln...?
Man brukar hitta mer på altanhojar när man ser dem i verkligheten, och ytterligare ngt om man tar hem dem.
Oxid och musangrepp är två standardfynd.
Jag vill inte sänka någon, men den hojen tar tid att få fin. Just en uddahoj vill man ju ha så nära mint det bara går, eller hur? Visst, man ha den som billig pendlarhoj och mala ner den i saltslasket - men den grenen tycker jag att CB 400 N förtjänar att excellera i.
Min uppfattning. Jag vart absolut sugen, men sorterade bort den. Bye bye.
Äsch då. Det är bara att plocka fram vinkelslipen och börja kapa och gå loss på elsystemet med kabelsaxen. Då tänker man snart inte på detaljer som rostiga nipplar.Absolut.
Men kolla på bilderna: den avbrutna luftningsnippeln, de rostiga ekernipplarna och det allmänna skicket skvallrar om att detta är, eller har varit en altanhoj. Därav följer att gaffeltätningarna kanske är det lilla problemet med framgaffeln...?
Man brukar hitta mer på altanhojar när man ser dem i verkligheten, och ytterligare ngt om man tar hem dem.
Oxid och musangrepp är två standardfynd.
Jag vill inte sänka någon, men den hojen tar tid att få fin. Just en uddahoj vill man ju ha så nära mint det bara går, eller hur? Visst, man ha den som billig pendlarhoj och mala ner den i saltslasket - men den grenen tycker jag att CB 400 N förtjänar att excellera i.
Min uppfattning. Jag vart absolut sugen, men sorterade bort den. Bye bye.
Ja å sen att med en udda fågel är det kul att hålla den i fint orginalskick men bara ekar om fälgar för att få fina nipplar är drygtSkönt med en hoj där INGA reservdelar står att finna på Biltema.

Eftersom det är 26 minusgrader ute, och jag jobbar på halvfart, då servar jag den här....
Går att boka online med BankID.
Citat ur annonsen "Förbättrad synlighet med back-up kamera" - de ni, fina finesser!
![]()
Säljes: Can-Am Canyon Redrock - 2025 | BLOCKET
På vår hemsida kan du köpa alla fordon online! - enkelt - tryggt med bank id - hemleverans!*Ultimate Adventure 3-hjuligt fordon för två*Topp- och sidofodral ...www.blocket.se
View attachment 508655
Handikappfordon.
Jag vill inte ha ett fordon som skapar äventyr för mig. Det gör redan resten av världen.Annonsen säger: "Ultimate Adventure 3-hjuligt fordon för två"
Kanske samma sak?![]()
Visst, man ha den som billig pendlarhoj och mala ner den i saltslasket - men den grenen tycker jag att CB 400 N förtjänar att excellera i.
Är det en sån här?
View attachment 508656

Kim Wilde sägs stämma. Jag är ansiktsblind så för mig är det en tant.Är det Kim Wilde...?
Alla brudar var liksom stöpta i samma form på 80-talet.
Bonnie Tyler hade i vart fall redan paxat CX 500.
Facezeimers?Kim Wilde sägs stämma. Jag är ansiktsblind så för mig är det en tant.

Smidigheten från en bil och förvaringsutrymmet och väderskyddet från en hoj. Vem köper dessa? Och för fyrahundra papp?Eftersom det är 26 minusgrader ute, och jag jobbar på halvfart, då servar jag den här....
Citat ur annonsen "Förbättrad synlighet med back-up kamera" - de ni, fina finesser!
![]()
På vår hemsida kan du köpa alla fordon online! - enkelt - tryggt med bank id - hemleverans!*Ultimate Adventure 3-hjuligt fordon för två*Topp- och sidofodral ...www.blocket.se
View attachment 508655
Back-up kamera? Ska man använda den om backkameran slutar fungera?Eftersom det är 26 minusgrader ute, och jag jobbar på halvfart, då servar jag den här....
![]()
View attachment 508655
HillClimb tävlingar, vanligt tävlingsmoment för dessa fordon.Back-up kamera? Ska man använda den om backkameran slutar fungera?
GSA fantaster som har fått kristaller i örat är min gissning, priset är nästan detsamma om man jämför med en fullutrustad (annars går den inte att sälja som begagnad) 1300 modell 2025.Smidigheten från en bil och förvaringsutrymmet och väderskyddet från en hoj. Vem köper dessa? Och för fyrahundra papp?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |