Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja då Mackan! Gift med en Muslim ...Sen 1991Är det någon som fortfarande tror att svenska muslimer är varma förespråkare för demokrati?
View attachment 505796

Alltid vänster!...Konstigt annars...Men dagens Ungdom! Självklart Mobilfånar...Om man är ung och inte Radikal...Då är ju det Tokfel! ....Eller? Va säger du Mackan...Pissliberal EllerJo. Inte för att jag sympatiserade med dem i stort, utan för jag tyckte de var det minst dåliga alternativet på den tiden.
Nuförtiden tycker jag alla riksdagspartier är bajs, och det är bara enstaka frågor från olika partier jag håller med i.
Politiskt ser jag mej själv som vänsterliberal teknokrat.

Är du ute efter vänner eller gräl? Av mig får du ingetdera, du är för trög för min smak.Alltid vänster!...Konstigt annars...Men dagens Ungdom! Självklart Mobilfånar...Om man är ung och inte Radikal...Då är ju det Tokfel! ....Eller? Va säger du Mackan...Pissliberal Eller![]()
Du är ju Bäst LökenÄr du ute efter vänner eller gräl? Av mig får du ingetdera, du är för trög för min smak.
Däremot är jag nyfiken på vilken skola du gick i och varför den lärde ut att använda versaler så oerhört inkonsekvent och felaktigt.

Inte Trög jag lovar ..Snulle ! Men vi skulle säkert bli bra Polare..Är du ute efter vänner eller gräl? Av mig får du ingetdera, du är för trög för min smak.
Däremot är jag nyfiken på vilken skola du gick i och varför den lärde ut att använda versaler så oerhört inkonsekvent och felaktigt.
Ska vi reda ut vad det är för något du vill så kan vi sedan återgå till trådens ämne?Inte Trög jag lovar ..Snulle ! Men vi skulle säkert bli bra Polare..![]()
Skola? ....Jo man är ju inte lika smart som du.. Annars är man ju uppvuxen med Knytnävarna. I Orten!.Är du ute efter vänner eller gräl? Av mig får du ingetdera, du är för trög för min smak.
Absolut! Armbrytning....Har ju aldrig förlorat på 50 ÅR... Men du Kanske kan vinna!Ska vi reda ut vad det är för något du vill så kan vi sedan återgå till trådens ämne?
Okej, låter som du hittat helt rätt intellektuell nivå på fritidssysselsättning.Absolut! Armbrytning....Har ju aldrig förlorat på 50 ÅR... Men du Kanske kan vinna!![]()
Iran har väl en lite missnöjd befolkning som har börjat pipa lite mot överheten, och då är ju alltid ett ras/religionskrig alltid bra för att få dem att vara arga på nån annan en stund så jag tvekar på att Israel hade kunnat göra så mycket för att förhindra en eskalering från Iran, kort om att upprepa Grim Beeper mot hela ledarskapet i Iran. Och det skulle bara leda till en militärjunta istället, eftersom att alla som hade kunnat ta ledarrollen och leda landet in i 2000-talet igen har flytt landet eller är döda.Nu återgår mitt bidrag till denna tråd till att handla om Mellanöstern.
Iran skall nu hämnas på Israel, undrar om de borde tagit i istället, det här försiktiga har aldrig imponerat på de barbariska folken.
Det stod i SVT, SvD eller SR vilka är de enda tre jag får push ifrån.Var hittar ni att Iran ska hämnas?
Tycker att Iran har gjort allt för att spela ner anfallen just för att slippa svara. Blir ju så uppenbart att Iran skjuter massa missiler som inte gör något större medan en israelisk flygattack verkar ha gjort betydligt mer verklig skada utan att drabba civila, och en viktig del av israeliska attacken var att slå ut luftvärn så att nästa attack kan bli mer omfattande utan att riskera flygplanen. Iranier är inte dumskallar, de fattar att de inte kan vinna en sån här duell med konventionella vapen, och växlar man upp till icke-konventionella vet alla vem som har övertaget. Det enda de har övertag i är asymmetriska anfall av terrorgrupper som man stöder varhelst man hittar dem.
De verkar mest komma med prat just nu, men Khomenei verkar tycka att det är upp till andra att bestämma hur Iran ska svara på Israels attack.Var hittar ni att Iran ska hämnas?
Tycker att Iran har gjort allt för att spela ner anfallen just för att slippa svara. Blir ju så uppenbart att Iran skjuter massa missiler som inte gör något större medan en israelisk flygattack verkar ha gjort betydligt mer verklig skada utan att drabba civila, och en viktig del av israeliska attacken var att slå ut luftvärn så att nästa attack kan bli mer omfattande utan att riskera flygplanen. Iranier är inte dumskallar, de fattar att de inte kan vinna en sån här duell med konventionella vapen, och växlar man upp till icke-konventionella vet alla vem som har övertaget. Det enda de har övertag i är asymmetriska anfall av terrorgrupper som man stöder varhelst man hittar dem.
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller