Fria kriget, helt rätt. Enligt svensk grundlag.Jag tror jag försåtsminerar mina istället, och fyller spritflaskorna med metanol.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fria kriget, helt rätt. Enligt svensk grundlag.Jag tror jag försåtsminerar mina istället, och fyller spritflaskorna med metanol.
Varför skulle Ryssarna attackera Litauen?

För att de attackerar och provocerar alla grannländer, i synnerhet fd Sovjetunionen/sovjetnära länder?Varför skulle Ryssarna attackera Litauen?![]()
De har ju skickat drönare in i Lettland så varför inte in i Litauen med?Varför skulle Ryssarna attackera Litauen?![]()
De har också kränkt Finland och Sverige flertalet gånger.De har ju skickat drönare in i Lettland så varför inte in i Litauen med?
Men att attackera ett NATO-land?För att de attackerar och provocerar alla grannländer, i synnerhet fd Sovjetunionen/sovjetnära länder?

Suwalki.Varför skulle Ryssarna attackera Litauen?![]()
Du därSuwalki.
Man kan tänka sig att polacker har en och annan oplockad gås med ryssar så om rätt tillfälle kommer så ger de nog gärna betalt för gammal ost
Nope… eller ja fast det försvann. Hojsäsong över.Du där..Lilleputten! Har ni
fått snö i obygden? Puss o Kram!......i know off topic.....
Det är ju också bra att vara event tydlig i sin kommunikation, och göra det explicit tidigt att husarerna kommer om det är ens lite testande av gränsen.Man kan tänka sig att polacker har en och annan oplockad gås med ryssar så om rätt tillfälle kommer så ger de nog gärna betalt för gammal ost
För att de attackerar och provocerar alla grannländer, i synnerhet fd Sovjetunionen/sovjetnära länder?
Nä det där Fattar inte jag...Förklara!Det är ju också bra att vara event tydlig i sin kommunikation, och göra det explicit tidigt att husarerna kommer om det är ens lite testande av gränsen.
Jag hade minerat hela Torneälven från trerikesröset ner till Haparanda, och placerat ut värn en bit innåt landet.
Varför skulle Ryssarna attackera Litauen?![]()
Skulle säga att om rysk robot som landar i Polen och dödar civila inte är ett bra skäl så är polackerna inte så värst trigger happy.Man kan tänka sig att polacker har en och annan oplockad gås med ryssar så om rätt tillfälle kommer så ger de nog gärna betalt för gammal ost
Tackar Alatalo. Ungefär min strategi ser jag. Men dom får ge fan i att avveckla sånt, det behövs när man minst anar. Dom får se till att återinföra försvaret i området snarast möjligt.Kalixlinjen
Vilka länder som Ryssland attackerar och provocerar? Nej jag menar Baltikum, Polen Sverige, Finland, Norge och framför allt Ukraina så klart.Du som är noga med geografin… syftar du på Kaliningrad då eller?
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!