geva
Gudomlig sporthojare
Aggressiva familjen Andersson och Johansson har rykt ihop igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aggressiva familjen Andersson och Johansson har rykt ihop igen?
Dom kan ha missat att man inte behöver fylla i en gemensam skadeanmälan längre utan var och en skickar in var sin till det egna försäkringsbolaget. Skuldfrågan avgör försäkringsbolagen.Aggressiva familjen Andersson och Johansson har rykt ihop igen?
Dom kan ha missat att man inte behöver fylla i en gemensam skadeanmälan längre utan var och en skickar in var sin till det egna försäkringsbolaget. Skuldfrågan avgör försäkringsbolagen.
Man fotar av varandras körkort bara. Vad kan gå fel?![]()
Jag såg att ordet ringtryck användes häromdagen.Jag sitter och småmuttrar över folk som inte lärt sig att använda prefix och enheter i SI-systemet. Det var väl ändå i mellanstadiet det skulle tryckas in?!?!?
T Tera
G Giga
M Mega
k Kilo
h Hekto
d Deci
c Centi
m Milli
µ Mikro
n Nano
p Piko
f Femto
Jag vet inte när man ska ha nytta av "Kohm". Skulle kunna vara när man räknar på termistorer...
Det är lika illa när folk mäter vridmoment i nanometer.
Just nu mindes jag att systemet jag arbetar i hjälper till genom att ändra söksträngen till versaler. mohm och Mohm blir MOHM. Tack Murky$oft!
Jag stör mig helt fantastiskt mycket på folk som säger saker som "tusen miljoner kronor."Jag sitter och småmuttrar över folk som inte lärt sig att använda prefix och enheter i SI-systemet. Det var väl ändå i mellanstadiet det skulle tryckas in?!?!?
T Tera
G Giga
M Mega
k Kilo
h Hekto
d Deci
c Centi
m Milli
µ Mikro
n Nano
p Piko
f Femto
Jag vet inte när man ska ha nytta av "Kohm". Skulle kunna vara när man räknar på termistorer...
Det är lika illa när folk mäter vridmoment i nanometer.
Just nu mindes jag att systemet jag arbetar i hjälper till genom att ändra söksträngen till versaler. mohm och Mohm blir MOHM. Tack Murky$oft!
eller körkort.Dom har nog aldrig hört talas om skadeanmälan
Kulturkrock?!eller körkort.
Det är lite intressant hur det är ”ditt” fel att körkortslös persisk kärring kört på dig bakifrån när du ska ut på en av malmös mer trafikerade gator. Ingen skadeanmälan, ingen polis men många gapiga släktingar behövs.
Inte jag, men kompis som inväntade polis.
Full on!Kulturkrock?!![]()
"Lika stort som 20 fotbollsplaner" är också obegripligt. Det är ju inte ens ett fast mått. Till och med tumpund ger mer information som enhet.Jag stör mig helt fantastiskt mycket på folk som säger saker som "tusen miljoner kronor."
Miljard för i helvete!
Verkligen! Det ger mig ingen hint, då jag sätter inte min fot på, eller ens i närheten av en sådan."Lika stort som 20 fotbollsplaner" är också obegripligt. Det är ju inte ens ett fast mått.
Nyckelorden för att få det att få lite fortare: "jag tror de är beväpnade, jag har låst in mig i min bil"eller körkort.
Det är lite intressant hur det är ”ditt” fel att körkortslös persisk kärring kört på dig bakifrån när du ska ut på en av malmös mer trafikerade gator. Ingen skadeanmälan, ingen polis men många gapiga släktingar behövs.
Inte jag, men kompis som inväntade polis.

Är det OS någonstans? Det hade jag faktiskt missat...För tusan vilken dålig OS-invigningen.
Vad håller fransmännen på med
Tacka vet jag kommuniststater![]()

God dag yxskaft hihiÄr det OS någonstans? Det hade jag faktiskt missat...![]()
Överdrivet.Bortser man från avgaserna så kommer ACn i en stillastående bil att värma luften utanför bilen samt framdelen av bilen där kondensorn sitter. Den har väl fläkt men utan fartvind och med mestadels stillastående luft i ett garage lär det mesta gå bak i resten av motorrummet. Som värmer upp resten bilen. Vilket gör att man får köra ACn ännu mer.
Lite som att kyla köket genom att lämna dörren till kylen öppen.
Men visst, samtidigt kan man hoppas att ventilationen är bra i ett garage. Men det hjälper nog inte så bra för värmen som alstras under motorhuven.
Bra förslag!Ja, jag tror du ska lusläsa kontraktet.
Och sen även konsumentköplagen för jag tror inte att dom för göra hur fan dom vill gentemot privatpersoner trots kontraktet.
Sen är det nog dags att kontakta jurist och köra stenhårt mot dom. Jag skulle bli igångsatt på alla cylindrar ifall det där drabbat mig.
Jag skulle nog eventuellt acceptera en förlikning med att betala överenskomna 60000kr för reparationer och att försäljningsavtalet sedan rivs och jag hämtar tillbaka fordonet.
Som första bud skulle jag kräva att inte betala en enda krona och hämta tillbaka bilen eftersom de brutit mot avtalet genom att påbörja reparationer som inte ens är i närheten av överenskommelsen på 60kkr.
Och frågan är om jag inte skulle börjat hela processen med att lämna in en anmälan om bedrägeri.
Jag blev lovad en service på min begagnade Polestar när jag köpte den för en månad sen. Människan jag pratade med i torsdags svarade idag att hon skulle kolla en grej och ringa upp om 10 minuter. Efter en timme ringde jag henne igen.
Då undrade hon om jag visste vilken service som var gjord senast, om de hade bytt kupéfilter och luftfilter då. Jag hann precis säga att det var en elbil när hon frågade om jag visste om tändstiften var bytta. Då sa jag igen att det var en elbil...
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |