Idag är jag förbannad därför att...

Var sak på sin plats var det ja...

Ungar går ju att lära, försök säga åt en sambo, 30+, att "Sätt tillbaka den jevla grejen, där du tog den ifrån!".
Det går liksom inte att vinna den, ett dera så faller det för döva öron, eller också så är man ett rövhål...
:glömdet
Samma med vuxna. Fördelen är att man kan välja sin vuxna man faktiskt vill tillbringa tid med. Det gäller bara att hitta en som är lika galen som en själv, på rätt sätt 🤪

Samma med vuxna. Fördelen är att man kan välja sin vuxna man faktiskt vill tillbringa tid med. Det gäller bara att hitta en som är lika galen som en själv, på rätt sätt 🤪
Jag förstår bara inte hur man inte märker själv att det är ett problem att man spenderar mer tid på att leta efter saker än att göra den förbannade grejen man skulle gjort med den...
:va

På semester med familjen på campingplats.
Tältar.

Kan inte sluta skrika inombords över hur stora brister i fältmässighet de har. Bara en sån sak att stänga ryggsäcken när man hämtat det man ska ha ur den tycks vara ett oöverstigligt hinder.

Ja, vi har övat. Det här är andra året i tält. De är obildbara.

Jag blir förbannad på mig själv för att jag hakar upp mig på småsaker och det hindrar mig att slappna av på semestern.
Vinner du har de nytta av det hela livet. Låt oss bara hoppas att det inte blir en Pyrrhusseger.

Du får öva med dom.

Öppna ryggsäck, plocka ut, stäng ryggsäck.
Öppna ryggsäck, lägg tillbaka, stäng ryggsäck.
Repetera 50 gånger.
Hade litet upplevelsebaserad inlärning tidigare i somras.

Om treåringen inte tar med snuttis när den packar så får treåringen klara sig utan. Det var inte alls påfrestande som förälder...🙄 Men nu packas snuttis varje gång.

Hade litet upplevelsebaserad inlärning tidigare i somras.

Om treåringen inte tar med snuttis när den packar så får treåringen klara sig utan. Det var inte alls påfrestande som förälder...🙄 Men nu packas snuttis varje gång.
Problembaserad inlärning!

Fast i grund och botten är mitt problem mitt.

Det är åratal av militär verksamhet som inte alltid är kompatibel med det civila mörkret på en campingplats.

I stort går det faktiskt bra. Vi är drillade på att resa och riva förläggning. Packchef är utan protester undertecknad. Då lyssnar clownerna i cirkusen vi kallar familj.

Du får öva med dom.

Öppna ryggsäck, plocka ut, stäng ryggsäck.
Öppna ryggsäck, lägg tillbaka, stäng ryggsäck.
Repetera 50 gånger.
Och sen när familjen efter tillräckligt mycket drill blivit fullständigt övertygad om att pappa är den pånyttfödde Hitler så vill de inte åka på fler campingsemestrar, win-win :hihi

På mitt jobb där killar är i klar majoritet så är öppna toalettdörrar och öppna toalettlock en mycket vanlig syn, ibland är det inte ens spolat.
Var födds denna otroliga slapphet ?

På mitt jobb där killar är i klar majoritet så är öppna toalettdörrar och öppna toalettlock en mycket vanlig syn, ibland är det inte ens spolat.
Var födds denna otroliga slapphet ?
Var glad att de inte ropar "klar" och "torka" från figgan!!

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back