Birger H
Sporthojsnörd
- Gick med
- 26 Jun 2024
- Hoj
- Enfield Classic 500
Vilka elever i vilken skola? Tror du att jag jobbar som lärare?Verkligen moget svar av en vuxen människa. Som själv gnäller till moderator om någon säger något. Är du lika trevligt mot dina elever i skolan?
Hänvisa till ett inlägg där han uttrycker sina tankar och tänker att det är FAKTA gällande Palestina/Israel? Snubben tror ju på allvar att Gaza/Västbanken tillhör Israel. Om man är så faktaresistent så bör man nog hålla sig borta från att uttala sig. Inte svara på inlägg utan enbart komma med fjanterier? ”Fjorton ämnen i ett som vanligt….” Mig veterligen har inte en enda byggnad skadats i Israel. Mig veterligen finns det väldigt få oskadade byggnader kvar i Gaza. Att vara så blind att man inte ser förödelsen. Att kallt fråga vart media får alla gråtande kvinnor ifrån? Varför reagerar inte du på det?
Journalister har dött i Gaza, sjukhuspersonal har dött i Gaza förutom så många oskyldiga civila att man idag faktiskt inte vet hur många dom är…… Israel själva har bevisligen haft ihjäl många av dom som tillfångatogs av Hamas under sina bombardemang mot Gaza. Övervåldet är som vanligt groteskt. Att inte se det? FN har konstaterat att det MINST kommer ta 15 år att återuppbygga Gaza. Hur lång tid kommer det ta att återuppbygga Israel? Inte en enda jävla sekund.