hannuse
När resan är målet
Den rök i alla fall, tror den var fin.Perfekt om man vill smälta in i en Honda-stad...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den rök i alla fall, tror den var fin.Perfekt om man vill smälta in i en Honda-stad...
En välanvänd farkost.
Är burken mellan tank och sadel till för att ta hand om urinproduktionen under långlopp....eller...![]()
View attachment 497063

Konstigt att den inte är såld än, med rätt pris så brukar de här försvinna snabbt. Är det frånvaron av originalskick som skrämmer bort köparna?En välanvänd farkost.
Är burken mellan tank och sadel till för att ta hand om urinproduktionen under långlopp....eller...
View attachment 497063
Konstigt att den inte är såld än, med rätt pris så brukar de här försvinna snabbt. Är det frånvaron av originalskick som skrämmer bort köparna?
23500 kr i slutändan. Jag var allt lite sugen.En till fin liten enstånka till salu
![]()
Honda XL 250 -75
Utropspris: 15000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2024-04-10 15:35:54. Köp & sälj begagnade & oanvända Motorcyklar på Tradera.www.tradera.com
View attachment 496717
Det är inte så många år sedan de här var nästan osäljbara, och kunde köpas för några tusenlappar. Ingen ville ha en tung, slö offroad 250 med fjädringsväg som en landsvägsmaskin.23500 kr i slutändan. Jag var allt lite sugen.
Det är inte så många år sedan de här var nästan osäljbara, och kunde köpas för några tusenlappar. Ingen ville ha en tung, slö offroad 250 med fjädringsväg som en landsvägsmaskin.
Vem hinner först?
Hemskt ledsen hannuse men jag har visst glömt hur man skärmdumpar...
Jag blev erbjuden att köpa en fin sån för 15.000 idag , så i paritet med det så upplevdes den där väldigt dyrVem hinner först?
Hoppas verkligen att du handlade!!Jag blev erbjuden att köpa en fin sån för 15.000 idag , så i paritet med det så upplevdes den där väldigt dyr

Däcken kanske va gamla och torra,men hur dödar man en kedja på 256 mil?Vem hinner först?
Nej jag handlade inte , den var för långt borta , i närheten av VästeråsHoppas verkligen att du handlade!!
Annars köper jag![]()
Inga problem, har köpt hojar med färre miltal men stum kedja.Däcken kanske va gamla och torra,men hur dödar man en kedja på 256 mil?
Verkligen en fin hoj. Hade jag inte redan haft flera så hade klippt denna DIREKT!Vilken godbit!
Verkligen en fin hoj. Hade jag inte redan haft flera så hade klippt denna DIREKT!
.. men 55k, är det rimligt? Är TT350 en slags eftertraktad raritet alltså? För i så fall kanske jag inte hade vågat köpa den pga bristande ansvar för historiska föremål. Inte så att jag är oförsiktig, men just en hoj med mig på kan potentiellt bli rätt så mindre värd efter användning. Om jag lägger upp det snällt.
Har nån provat en TT350? Kan nån berätta om hur den är att köra?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |