Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
En av de mer lyckade retromodellerna. Har provkört den vid ett par tillfällen och förvånades över hur mycket jag gillade den.Tjena!
Ny hoj och ny säsong!
Vi ses!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En av de mer lyckade retromodellerna. Har provkört den vid ett par tillfällen och förvånades över hur mycket jag gillade den.Tjena!
Ny hoj och ny säsong!
Vi ses!![]()
Jag håller med till 100%En av de mer lyckade retromodellerna. Har provkört den vid ett par tillfällen och förvånades över hur mycket jag gillade den.
Jag kan ju inte vara sämre än dig , så jag får väl visa min nya hoj jag köpte förra veckan , en -23 Yamaha T7a![]()
Efter 6 säsonger och nästan 6500 mil med Tjockhojen blev det en likadan fast nästan-ny. BMW har ju sinnessjuka priser men å andra sidan gäller det även begagnat och mellanskillnaden är ju det som räknas.
Ser fram emot 8-10 säsonger med denna, sedan blir det säkert nåt ellecktrist ändå…

Jag kan ju inte vara sämre än dig , så jag får väl visa min nya hoj jag köpte förra veckan , en -23 Yamaha T7a
Dock så hade jag inte råd med guldfälgar som på din hoj utan jag fick nöja mig med blåa
View attachment 496967
Det blev en Beta RR350Berätta mer - årsmodell, modell, pris
![]()

Det ska bli spännande och höra vad du tycker lite senare i sommar när den fått några mil på mätaren.På söndag åker jag hem på en sån här:
View attachment 497153
(dubbla Brembo, insprutning, ABS och...farthållare! *drewl*)
Ser ju dessutom anständig ut, tex i jämförelse med Suzuki KatEna...På söndag åker jag hem på en sån här:
View attachment 497153
(dubbla Brembo, insprutning, ABS och...farthållare! *drewl*)
Var har du fått tag på den. Enligt Bikekatalogen säljs den inte i Sverige.På söndag åker jag hem på en sån här:
View attachment 497153
(dubbla Brembo, insprutning, ABS och...farthållare! *drewl*)
motorcyklarVar har du fått tag på den. Enligt Bikekatalogen säljs den inte i Sverige.
- Den säljs i Sverige. Jag köpte den med 300 mil på mätaren, såld i Örebro.Var har du fått tag på den. Enligt Bikekatalogen säljs den inte i Sverige.
- Jag ska vara obehagligt opartisk i min bedömning.Det ska bli spännande och höra vad du tycker lite senare i sommar när den fått några mil på mätaren.
Sjukt jäkla frän - bra köp!!!!!!Jag får väl posta min ”nya” Enfield Taurus Diesel. 325cc 6,5 hästar och fettfylld växellåda.
Saknar elstart och allt annat onödigt. Garanterat EMP-säker.
Motorn är en Greaves hämtad från en vattenpump
Minst lika raffinerad som en 100 år gammal traktor.
View attachment 497197View attachment 497198View attachment 497199View attachment 497200
Den ska heta "Knackebrum"Jag får väl posta min ”nya” Enfield Taurus Diesel. 325cc 6,5 hästar och fettfylld växellåda.
Saknar elstart och allt annat onödigt. Garanterat EMP-säker.
Motorn är en Greaves hämtad från en vattenpump
Minst lika raffinerad som en 100 år gammal traktor.
View attachment 497197View attachment 497198View attachment 497199View attachment 497200
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |