Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Den må vara någon form av klassiker, men ingen kan väl på allvar tycka att den är särskilt snygg?
(Jodå, jag vet att man kan säga detsamma om flertalet av mina hojar, men två fel gör inte ett rätt.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den må vara någon form av klassiker, men ingen kan väl på allvar tycka att den är särskilt snygg?
(Jodå, jag vet att man kan säga detsamma om flertalet av mina hojar, men två fel gör inte ett rätt.)
Otur....jag som började med hojar långt senare har både den affischen, Samantha Fox och SabrinaPamela Andersson från den tiden ser dock fortfarande bra ut men jag hade dock inte den affischen
Den "nya" är en kränkning mot urkatanan, liksom övriga modeller som förlänats namnet over there.Katanan är hur snygg som helst, snyggare nu än då. Tvivlar dock starkt på att den nya Katanan som kom för ett tag någonsin blir snygg, antagligen bara ännu fulare.
Där håller jag med. Ful, märklig design. Linjen mellan tanken och sadeln är allt annat än harmonisk. Det ser ut som om två olika konstruktörer börjat jobba med hojen från var sitt håll och sen mötts på mitten utan att kunna enas. Och kåpan är inte heller vacker.Den må vara någon form av klassiker, men ingen kan väl på allvar tycka att den är särskilt snygg?
Prototypen var i mina ögon läcker, sedan förstördes utseendet av trams som "komfort" och "regelverk".Den må vara någon form av klassiker, men ingen kan väl på allvar tycka att den är särskilt snygg?

Där håller jag med. Ful, märklig design. Linjen mellan tanken och sadeln är allt annat än harmonisk. Det ser ut som om två olika konstruktörer börjat jobba med hojen från var sitt håll och sen mötts på mitten utan att kunna enas. Och kåpan är inte heller vacker.

Ehh, prototypen som gjordes av Target design(?) var ju nära identisk med produktionsmodellen. Det var ju det som var så jävla modigt, och var hela grejen liksom.Prototypen var i mina ögon läcker, sedan förstördes utseendet av trams som "komfort" och "regelverk".
![]()
Reviving Katana Legend <02> From Design Sketch to Mass Production Prototype
All the brilliant form of 38 years ago started from hereIt is a wonderful form that GSX 1100E cannot think as a base. Itwww.webike.my
Smaken är verkligen olika. Att se på Katanan är som att betrakta en målning av Picasso, men det finns ju de som uppskattar denne också.Tycker och smak skall man inte diskutera - men det är skönt att se att du konsekvent har fel.
Katanan är verkligen formgiven med en allomfattande helhetssyn. Linjerna går ihop, faller på plats och harmonierar när man förstår tanken bakom designen.
Hur tänkte du med en sommarstuga två Tammer bort?Faktiskt inte, fel årstid bara. Släpkärran har sommardäck och står vid sommarstugan 15 mil bort under en halvmeter snö. De här annonserna dyker aldrig upp när man har chans att åka och köpa dem. Det priset var helt ok även för mig.

Hur tänkte du med en sommarstuga två Tammer bort?
Omöjligt med sådana strapatser...![]()

Joo , emellanåt , särskilt på vintern är det bra (lagen kräver vinterdäck på släpfordon). Förutom de lagliga aspekterna så finns det en del praktiska/säkerhetsmässiga. Aldrig kul när släpvagnen på sommardäck spontant byter fil eller kör om när du bromsar... Känslan när du gör en vänstersväng i stan och vagnen sopar rent på trottoaren o.s.v.Vinterdäck på släpkärra?![]()
Nästan.*klipp* (lagen kräver vinterdäck på släpfordon). *klipp*

Joo , emellanåt , särskilt på vintern är det bra (lagen kräver vinterdäck på släpfordon). Förutom de lagliga aspekterna så finns det en del praktiska/säkerhetsmässiga. Aldrig kul när släpvagnen på sommardäck spontant byter fil eller kör om när du bromsar... Känslan när du gör en vänstersväng i stan och vagnen sopar rent på trottoaren o.s.v.
Nästan.
FInns ett undantag om fälgdimensionen är 10" eller mindre, då behöver man inte ha vinterdäck.
Allt enligt https://www.transportstyrelsen.se/sv/vagtrafik/fordon/fordonsregler/dack/Vinterdack/
Dock bör man lägga märke till första stycket, delen om "om det kan ske utan fara för trafiksäkerheten"...
Se på attan.
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt