Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mtp inflationen så har han alltså höjt priset över vad den borde kosta idag..... Ja, det ser faktiskt ut att stämma"Retro Bil & MC
Vi erbjuder framtidens priser redan idag!"

Mtp inflationen så har han alltså höjt priset över vad den borde kosta idag..... Ja, det ser faktiskt ut att stämma
F.ö. - det är ett aktiebolag, men alla hojar verkar vara privat ägda av VD:n Jonas, men hojarna visas av "Roger".
Njet, sök på Ratsit så hittar du företaget, VD:n, bokslut för 2022 (imponerande 3,5 mille i skulder o -120.000 i resultat). Söker du sedan på VD:ns namn så hittar du hojarna han ägerFinns det flera bolag med samma namn?
Det borde väl Sir Kurtock kunna översätta.... ?
Det borde väl Sir Kurtock kunna översätta.... ?
Med tanke på priset så kanske man inte kan begära att han ska lyfta på HELA presseningen!
Men, med tanke på övriga textmassan så...
View attachment 491693
Och det var "bästa flickvän"Flickvän från Hell!
Ett stycke fin historia att rädda?
Jag är för ung, och det kanske är så att generationsförskjutningen gör att hojar som denna inte är attraktiva längre?
Men, hur som helst verkar det vara ett bra objekt.
View attachment 491709

Någon borde kunna bygga en app som reverserar autocorrect. Tror det skulle kunna bli en storsäljare.
Ett stycke fin historia att rädda?
Jag är för ung, och det kanske är så att generationsförskjutningen gör att hojar som denna inte är attraktiva längre?
Men, hur som helst verkar det vara ett bra objekt.
View attachment 491709
Billigt jämfört med den här.
Begagnade och nya motorcyklar till salu i området: Norrbotten | Blocket
Köp en motorcykel lokalt från Norrbotten till det bästa priset på Blocket. 469 Begagnade och nya motorcyklar till salu i området: Norrbotten. Gör en bra affär på Blocket idag!www.blocket.se
View attachment 491710

Värdelöst objekt.
Motorn legat öppnad i en lada under decennier, men "går runt"...
Dessa tidiga japaner var ett under av precision, jämfört med sin omvärld.
Typ fler likheter med en kronometer än samtida engelskt grovsmide.
Ombyggd sadel:
View attachment 491713
Har den använts för att skjutsa runt hela byn? Samtidigt.
Edit:
Rätt länk:
Här får jag en vag känsla av att du möjligtvis kan vara en lite förtida underentreprenör som springer EU:s ärenden angående våra intressen ute i garaget eller ladan etc etc.Ja, värdet är väl som reservdelshoj ifall man skulle råka äga en likadan, och om han tar bort en nolla, eller två på prislappen.
Man skulle ju alltid kunna slänga in en annan motor i chassit men hojen är ju inte ens snygg som tex Ducati 860n vi diskuterade i tråden för en tid sedan. Men jag fick 1.5 kr/kilot senast jag var på metallåtervinningen, plus 10 kr/kg för aluminium så en hundring eller rent av två är den väl värd.
Här får jag en vag känsla av att du möjligtvis kan vara en lite förtida underentreprenör som springer EU:s ärenden angående våra intressen ute i garaget eller ladan etc etc.
Rätta mig gärna om jag har fel.
Angående hojen i fråga så är det endast en inställningsfråga, vill man så kan man.Du skulle ändra uppfattning snabbt om du besökte mig och fick rundvandring. Du skulle nog bara behöva titta på min gård faktiskt utan att öppna en enda boddörr.
Hojen ifråga är ju helt enkelt bara för ful för att slösa arbetstid på.
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!