L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Snarare så att man inte ska få tillstånd att bedriva verksamhet om man inte kan hantera följderna.Både och, svår gränsdragning.
Slutar väl med att alla betalar exakt det de använder, dvs motsatsen till hur hela västvärlden fungerar.
Alla bilister kan få betala den delen av rättsväsendet som går åt till trafikövervakning tex.
Knepigt.
Jag har varit insyltad i allehanda evenemang och fått krav ställda på hur mycket vi får påverka omgivningen. Det har kommit polis för att kontrollera, men de har inte behövt ingripa.
Förutom att de delade ut p-böter till åskådare på ett streetrace en gång...
