Old Badger
SportHojsentusiast
Jag är så gammal så jag klarar att ignorera utan knapp!Finns en knapp som funkar bra …….?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så gammal så jag klarar att ignorera utan knapp!Finns en knapp som funkar bra …….?

?ja det klarar jag också men sinnet mår bättre av det-sen kan man alltid kika om det blivit bättre ibland men njae tror inte det ?Jag är så gammal så jag klarar att ignorera utan knapp!![]()
Selektiv demens?Jag är så gammal så jag klarar att ignorera utan knapp!![]()

Om sinnet mår bra ska man göra det!?ja det klarar jag också men sinnet mår bättre av det-sen kan man alltid kika om det blivit bättre ibland men njae tror inte det ?
DirecKt CeMent!Selektiv demens?![]()
Den där jämförelsen med en HD var faktiskt riktigt kul, han måste onekligen ha en väldigt positiv attityd till sina hojar.Det är en koreansk custom 125'a
Varför skulle någon ens vilja ha den om den var gratis?
"Ser lite ut som en HD", är det hans blindhund som har sagt det?
Den är ingen stånka, det är en pappsmälla....
Det är säkert många som vill läsa mina klarsynta och kunniga kommentarer.Som vi andra med ett mer positivt sinne kan låta bli att läsa och kommentera!![]()
Finns en knapp som funkar bra …….?
1. Det gör den inte.Den där jämförelsen med en HD var faktiskt riktigt kul, han måste onekligen ha en väldigt positiv attityd till sina hojar.
Håller med!Denna borde ju passa i den här tråden..?
Jösses vad jag tycker den är tuff i detta skick. Fast jag tror nog att det inte är gjort i en handvändning att få fart på den.
Som prydnad på garageväggen kanske..

Tänkte bara kolla med er kunniga hojkännare vad detta är för märke och modell.
Den är med i filmen Drömmen om Djenne, en dokumentär om några tanter i Afrika. Här är > klippet <
View attachment 490329
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda