Jag äter inte sushi överhuvudtaget !Det kunde inte bekymmra mig mindre om mackan och kaffet kostade en hundring till.
Jag äter inte en räkmacka på en flygplats, jag äter inte heller Sushi på bensinmacken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag äter inte sushi överhuvudtaget !Det kunde inte bekymmra mig mindre om mackan och kaffet kostade en hundring till.
Jag äter inte en räkmacka på en flygplats, jag äter inte heller Sushi på bensinmacken
...eller räkmacka, för den delen.Jag äter inte sushi överhuvudtaget !
Fast uppenbarligen accepterar så många priserna att de är kvar.
Skulle de inte sålt bra skulle priserna sänkas.
Marknadspris kallar mekanismen.
Vi ska skydda de svaga i samhället JA, men är inte de som flyger…
Dvs bättre att foka på det som hjälper de verkligt behövande.
Anser jag
Sist jag flög betalade jag en hundring extra för att få mer benutrymme, på köpet kom loungeaccess med gratis mat och öl.View attachment 490102
Den här måltiden kostade motsvarande 92:- på en flygplats i Polen för nån vecka sen. Lite i överkant.
Sist jag flög betalade jag en hundring extra för att få mer benutrymme, på köpet kom loungeaccess med gratis mat och öl.
När jag flyger till svärföräldrarna brukar det bli en eller två mellanlandningar, och istälelt för att behöva stressa för att hinna med ansutande flyg lägger jag gärna en timme eller två extra och då är ju loungen trevlig.Det kan det ju vara värt, dom gånger jag har haft loungeacess (vid långa byten) har det faktiskt varit ett mervärde, men kan jag istället slippa spendera tid på flygplatsen så är det ännu mera värt.
När jag flyger till svärföräldrarna brukar det bli en eller två mellanlandningar, och istälelt för att behöva stressa för att hinna med ansutande flyg lägger jag gärna en timme eller två extra och då är ju loungen trevlig.
Ja,m man vill ju inte sitta och gråtrunka på en flygplats i 5 timmar.Jo, det är ju ett tve-eggat svärd det där, bokar man för tight får man stressa, och blir det minsta försening så skiter det sig totalt, men samtidigt vill man ju inte ha för stora gap emellan heller.
Ja,m man vill ju inte sitta och gråtrunka på en flygplats i 5 timmar.
Vad jag såg så var det första planet, så vi kan väl hoppas på att det skeppas iväg fler.Ett plan är massor.
Två miljoner invandrare är inte många alls.
/Hälsningar från (förra) statsmakten
View attachment 490123

De får sluta äta bönor och linser och röka i trapphuset.Nej det var ytterväggen i ett trapphus
View attachment 490126
![]()
Fasad bortsprängd på lägenhetshus i Linköping – invånare samlas i gymnastikhallar
VBL – störst på nyheter i Österbotten. Vi ger dig senaste nytt, näringsliv, sport och kultur från Vasa, Korsholm, Närpes, Malax, Vörå och Korsnäs.www.vasabladet.fi
Tänk, för bara några år sedan var det väldigt rasistiskt när AfS/Gustaf Kasselstrand föreslog att fler ska ut.Vad jag såg så var det första planet, så vi kan väl hoppas på att det skeppas iväg fler.
Var det någon som hade frågor om jag var nöjd med att rösta SD? Ja absolut, 26 färre. Fler frågor? ?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |