Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Min semester är (nästan) slut.Semester.
Den bästa semesterbilen av två bilar är på verkstad och väntas vara klar om 1-2 månader. (försäkringsärende)
Mitt fel att den står där. ?
Å badsjön på gångavstånd hemifrån har en kraftig algblomning.
Har iaf ledigt till 14/8. Får se vad som mer går åt helvete nu? Lär väl skrota hojen också...
På MC-mässan i Uppsala i vintras lovade jag Sweet Bike att komma och prova en Benelli TRK502X till sommaren. Nu är det sommar så jag åkte dit. "Nä, vi har en demodag i augusti, kom då".
Åkte till Lelles för att se om jag blev sugen på en Africa Twin eller en KTM 1290, men där fanns ingen som ville sälja nån mc.
Jag lovar att jag ska göra mitt bästa! ?Min semester är (nästan) slut.
Njut, ditt as.
Jag har redan en Yamaha så det verkar dumt att köpa en till. Än har jag inte haft alla fabrikat.Du vill ha en Tenere som alla andra, dom kanske vill sälja
Jag har redan en Yamaha så det verkar dumt att köpa en till. Än har jag inte haft alla fabrikat.
Djävulens eldare efter jordelivet!Får man bara ha en åt gången?
Hur går det för dom på forumet som har 22st?
Jag identifierar mig som tjeck. ?Jag gör en större insats varje dag men det räcker inte när ni andra idioter bangar ur, inte ens med på topp 40 listan!
View attachment 486688
Får och får, tänk om jag dör utan att ha tagit reda på vilket märke som är bäst?Får man bara ha en åt gången?
Hur går det för dom på forumet som har 22st?
Får och får, tänk om jag dör utan att ha tagit reda på vilket märke som är bäst?
Jag gör en större insats varje dag men det räcker inte när ni andra idioter bangar ur, inte ens med på topp 40 listan!
View attachment 486688
Jag är lite tveksam till jänkarnas placering, räknas deras Bud och Miller till öl?Finns det någon motsvarande lista för vuxna?
Jag är lite tveksam till jänkarnas placering, räknas deras Bud och Miller till öl?
Med tanke på att bud light var deras mest druckna pissvatten tills i år så måste det nog räknas in.Jag är lite tveksam till jänkarnas placering, räknas deras Bud och Miller till öl?
Med tanke på att bud light var deras mest druckna pissvatten tills i år så måste det nog räknas in.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |