Nej då jag fattar inte grejen heller. Satan vilken tråkig hoj.Förlåt, men.
Samma motor som Tenerén, i en "sporthoj" inte sant?
Bara jag som inte fattar?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej då jag fattar inte grejen heller. Satan vilken tråkig hoj.Förlåt, men.
Samma motor som Tenerén, i en "sporthoj" inte sant?
Bara jag som inte fattar?![]()
Tja, det beror väl på vilka referenser man har. Säkert tråkig för dig, men för sonen som kommer från en 15hk "sporthoj", så lär det vara ett kliv uppåt... ?Nej då jag fattar inte grejen heller. Satan vilken tråkig hoj.
Effekten i sig är ju en sak, men det måste gå att göra 40hk på ett intressantare sätt.Tja, det beror väl på vilka referenser man har. Säkert tråkig för dig, men för sonen som kommer från en 15hk "sporthoj", så lär det vara ett kliv uppåt... ?

Vill du verkligen ha bara kick på en vinterhoj, nog är det rätt skönt med elstartFunderar på att bjuda på den. För 15k kan det bli en fin vintermoppe.
Du har helt rätt. Kanske ska kika på något annat. Å andra sidan är väl en 250 rätt lätt att kicka igång?Vill du verkligen ha bara kick på en vinterhoj, nog är det rätt skönt med elstart
Vill du verkligen ha bara kick på en vinterhoj, nog är det rätt skönt med elstart
Ja så är det ju, så länge förgasaren är i ordning bara så att man slipper kicka 14 gånger , men han säger ju i annonsen att den alltid startar på första kicken, så då får man väl tro på det ?Du har helt rätt. Kanske ska kika på något annat. Å andra sidan är väl en 250 rätt lätt att kicka igång?
Till skillnad mot min Kawa som alltid startar på sista kicken.Ja så är det ju, så länge förgasaren är i ordning bara så att man slipper kicka 14 gånger , men han säger ju i annonsen att den alltid startar på första kicken, så då får man väl tro på det ?
Fick inget svar på mitt skambud om 13k så det lär inte bli någon affär.Ja så är det ju, så länge förgasaren är i ordning bara så att man slipper kicka 14 gånger , men han säger ju i annonsen att den alltid startar på första kicken, så då får man väl tro på det ?
Fick inget svar på mitt skambud om 13k så det lär inte bli någon affär.
Bonda? Lätt för dig att säga, du är ju trevlig.Tammer....?
Är det du?
Skambud över mail på en attraktiv hoj med vettigt pris som legat ute 2 dagar är bara dumMt.
Åk dit, sparka lite däck, snacka segelbåt eller vad för common ground ni kan tänkas ha: charma säljaren med din kunskaper om Daniel Rantzau och hans fantastiska revansch för slaget vid Axtorna - när han nästan nådde Stockholm landvägen i sin raid som blivit uppkallad efter honom.
Bonda! Sedan är inget skambud efter det.
Bonda? Lätt för dig att säga, du är ju trevlig.
Du förtjänar minst en till rälig kärring!Ha! På nätet kanske.
Det finns en anledning till att jag knappt har några vänner och bara en enda fru.
Det var elakt sagt. Låt honom få lite lugn och ro.Du förtjänar minst en till rälig kärring!
Nej, inte jag. 13' är alldeles för dyrt. Och sen är det för långt bort också, om inte säljaren erbjuder sig att köra hem hojen till mig. Tyvärr är de flesta väldigt ogina på den punkten.Tammer....?
Är det du?
Skambud över mail på en attraktiv hoj med vettigt pris som legat ute 2 dagar är bara dumMt.
Nej, inte jag. 13' är alldeles för dyrt. Och sen är det för långt bort också, om inte säljaren erbjuder sig att köra hem hojen till mig. Tyvärr är de flesta väldigt ogina på den punkten.
Du förtjänar minst en till rälig kärring!
I min hjärna lät jag mer välvillig än hur det kom ut i text. Så att säga. Kanske försökte jag mig på ngt dialektalt som jag inte riktigt behärskarDet var elakt sagt. Låt honom få lite lugn och ro.
Nu är de massa skryt. Du har en fru iaf?Ha! På nätet kanske.
Det finns en anledning till att jag knappt har några vänner och bara en enda fru.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |