gundj
Gubbe
Nej, 1098S / 1198S finns men lillasyster finns bara som 848 eller 848 Evo (med Öhlins bak).Jo, nog finns den.
Inte så vanlig, men den bör ju vara reggad, men kanske inte påställd?
S är ett påhitt för att det är ditsatt en Öhlin bak, 2008 fanns inga EVO.
Det är Ducatis sätt att ange den lite dyrare varianten av vissa modeller och nu när den här säljaren satt dit en Öhlinare så tycker han det är en S.
Men det är en väldigt trevlig modell och går utmärkt på bana, även om ett par kugg upp bak är nödvändigt på svenska banor utom möjligen de med evighetslånga rakor.






