totoro
Är fulladdad ibland
Dubb eller friktion?Nä jag har inte orsakat en olycka eller krock på 30 år o kör fortare än dom flesta, jag Kör bil jag åker inte bil.
3mm Nokia 8 som borde bytas men får gå denna säsong.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dubb eller friktion?Nä jag har inte orsakat en olycka eller krock på 30 år o kör fortare än dom flesta, jag Kör bil jag åker inte bil.
3mm Nokia 8 som borde bytas men får gå denna säsong.
Vtf? Nokia 8 är alltid dubbDubb eller friktion?
Jag vill ha friktionsfria däck!Dubb eller friktion?

Kan nog hända att moddlarn överskattar sin förträfflighet en smula.Du tror inte du överskattar din egen förmåga?
45:an är ju en rejält olycksdrabbad vägsträcka, även i bra förhållanden.
Men det jag blir mest nyfiken på är en annan sak - vad har du för däck?
Det banker säger är att dom aldrig ringer upp någon och ber en göra något bankärende.En bank ringer väl aldrig upp sina kunder? Det påstår de själva.
Jag tror bankerna har rätt bra koll på viss aktivitet.Men de har säkert vissa detaljer som hissar en rödflagg.
Nordea ringde upp mig när de reagerade på att mitt kort drogs i Barbados.
Nu var jag på Barbados men uppskattar deras reaktion.
Det är ganska lätt snö och blåsigt, speciellt i innerstaden. Men jag har skottat ett par ggr idag och det blir nog mer skottande. Enligt SMHI´s spåhens så ska nederbörden sluta kring trerycket.På SVT rapporterade dom om snökaoset i stockholm, det är ju alltid roligt att se talanglösa människor försöka köra bil på snö med dubblösa däck, så jag kollade klippet.
En bit in i klippet filmade dom en parkerad Voi, snön nådde inte ens över däcket...
Voi voi, vilket snökaos...
View attachment 481678
Vad är rekommenderat för dessa, dubbdäck eller broddar?En bit in i klippet filmade dom en parkerad Voi, snön nådde inte ens över däcket...
View attachment 481678
Vad är rekommenderat för dessa, dubbdäck eller broddar?
På SVT rapporterade dom om snökaoset i stockholm, det är ju alltid roligt att se talanglösa människor försöka köra bil på snö med dubblösa däck, så jag kollade klippet.
En bit in i klippet filmade dom en parkerad Voi, snön nådde inte ens över däcket...
View attachment 481678
Det där ser rent fantastiskt roligt ut.Parkeringsplatsen Efuran för 5 min sen *fniss*
![]()
3,89 kr/kWh blev det här inkl allt. Har rätt kass avtal på den valbara delen och straffades med överföringsavgift på 1,24 kr för att jag sänkt min förbrukning. 75 öre annars, priser inkl skatt.Elräkningen kom idag... Tredje månaden på raken med sjuka pengar per kWh. Vi minskar förbrukningen bit för bit, men snart har vi inget mer att stänga av eller ändra på utan att det allvarligt påverkar.
Tacksam ändå över bergvärmen, för annars hade det varit sju resor värre.
Jag landade på 4,24 med allt. De har varit usla på att förvalta priset (semi-bundet). Jag vet några som kört rörligt, dock ej timpris och som kommit billigare undan. Får se om det ordnar upp sig framåt våren. Just nu suger det rejält efter smockorna med 15+13+11 tusen i följd. Det är mycket skatt och avgifter på det...3,89 kr/kWh blev det här inkl allt. Har rätt kass avtal på den valbara delen och straffades med överföringsavgift på 1,24 kr för att jag sänkt min förbrukning. 75 öre annars, priser inkl skatt.
3,55 kr/kWh utan abonnemansavgift och förvaltningsavgift.
Stinker.
Sorry, otydlig. Menade att han VAR bannad och surande under några år. Vet att han är tillbaka igen sen ett bra tag.
Swedie såg jag mycket riktigt ett inlägg från här om dagen, men när det var han som drev stället så fanns det alltid aktiva meddelande från honom.
Det här är ju ett av få ställen på nätet med rejält högt i tak, så hoppas och tror att det inte påverkar särskilt mycket att du är admin.Jag har tyvärr inte haft MC på ett bra tag så det har inte varit samma engagemang. Men, det är ändring på G, förhoppningsvis redan i år då jag flyttar till hus.
Förlorar dock massa pengar på lägenheten... och huset köpte jag dyrt. Så, "idag är jag förbannad" passar skriva här nu
Jag bevakar och ser över Sporthoj fortarande. Försöker hålla liv i det tekniskt mestadels. Jag ska inte som admin komma in o säga o tycka för mycket heller då det ibland hämmar diskussioner. Så det är medvetet jag håller mig "borta" också.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |