Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör Knox-innerjacka och Pando moto tights. Då kan man ha vad man vill utanpå för att väderanpassa. Funkar kanon.

Och 11 - 18 December Mae Hong Son loop uppe i norra Thailand med min Tracer, 1864 kurvor under cirka 300 Km. Ta på dig bättre. Man lär sig efter hand vad som funkar. Händer och fötter är ju klassiska. Täta runt nacken. En rejäl dagstidning innanför jackan fungerar bäst mot kyla. Köp inte nån skit som Aftonbladet eller Expressen utan investera i DN.Nej, saltet är ingen höjdare, det dödar hojen sakta. Samt är jag för feg att kana runt och kanske omkull nånstans på vägarna pga bakhjulsläpp.
Och så har vi temperaturen också, att köra hoj är så kul att jag glömmer bort kylan. Är det kallt så vips! blir händer och ben stela mycket fort, även ögon och läppar brukar frysa så där efter nån timme i +2C. Inte direkt charmigt när man hasar in på macken och ska köpa korv; "Hjj. Nh knkt knrv mvbrrd, tck."
Annars har jag faktiskt kört hoj tills det blev under noll grader (min gamla XJ900), så kom jag hem stelfrusen och kunde inte tala.
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem