Hopfällbar?
Gången är väl fortsatt som en V-twin, dvs 270° förskjutning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hopfällbar?
Är det inte 90 grader?Hopfällbar?
Gången är väl fortsatt som en V-twin, dvs 270° förskjutning.
Tomäter/Klenäter..Är det inte 90 grader?
Fast Sigge pratar om ett motorcykelmärke tillverkat i ett annat land med vänstertrafik så det kanske är olika?
Jag är sämre på det språket...
ありがとうArigatō
En rak V-twin dubbelstånka?En v-twin där halva V:et är vrider 180 grader.
Skönt att du gillar seriösa inlägg!Tomäter/Klenäter..
Summan blir 360°.
Jiddra inte!
Vore det bättre om han körde 1000 mil till efter att han konstaterat att han vill ha nåt annat? En provkörning hos handlaren är egentligen inte mycket att grunda ett köp på, men det är det man får.Lite samma med den här. Vem fan köper en hoj för en kvarts miljon, kör dryga 100 mil för att sedan inse att det kanske inte var så skoj?
https://www.blocket.se/annons/vasterbotten/bmw_r1250_gsa_hp/102521148
View attachment 475589
Vadå?? VW HR ju rak Vmotor vr5 o vr6. Sedan har ju bugatti en rak 4 bank v12.Det är en 0 graders v-twin.
Fritt ur ett partiellt fungerande minne:Skönt att du gillar seriösa inlägg!![]()
![]()
Min poäng är att om man ska spendera den summan på en hoj kanske man borde vara säker på att det är den hojen man vill ha. Men alla har väl olika ekonomiska förutsättningar och det är klart att vissa kan köpa en hoj i den prisklassen för att testa på.Vore det bättre om han körde 1000 mil till efter att han konstaterat att han vill ha nåt annat? En provkörning hos handlaren är egentligen inte mycket att grunda ett köp på, men det är det man får.
Ja.Fritt ur ett partiellt fungerande minne:
När TRX lanserades -96 med 900SS som främsta konkurrent skröt man med den 270-gradiga förskjutningen. Denna skulle ge bättre vrid. Snarare var väl de 270 graderna ett trött försök att härma ducatis L-twin.
Har man kört båda vet man att de är olika väsen.
Bonusfråga:
Var du på årsracet och stod din SportHoj i "karusellen" i depån, dvs i princip längst bort till vänster, sett från när man lämnat bron?
Vore det bättre om han körde 1000 mil till efter att han konstaterat att han vill ha nåt annat? En provkörning hos handlaren är egentligen inte mycket att grunda ett köp på, men det är det man får.
En Rickman Kawazaki för den vars nostalgi lutar åt det hållet:
Svärfar har köpt 2 husbilar för minst 3ggr pengarna som rullat mindre än den där innan han då för andra gången (sista?) insåg att han inte reder ut husbilslivet nu när han börjar närma sig 90 (enveten som få, med stort ego och för mycket pengar)Vore det bättre om han körde 1000 mil till efter att han konstaterat att han vill ha nåt annat? En provkörning hos handlaren är egentligen inte mycket att grunda ett köp på, men det är det man får.
Här måste bilder till för eftervärlden när den är såld. 4 000 mil och en ägare gör att det inte finns ett pris.
Det beror på att den är alldeles för dyr för att användas. En SR250 däremot funkar som både klassiker och att åka med, det är därför de är så eftertraktade.Ja, hittar man ingen SR250 eller Yamaha Virago 250 så kan man ju alltid ställa en Rickmann Kawa längst in i garaget, men någon riktig eftertraktad samlarhoj blir den nog aldrig...
Den var bra! Klart man betalar en mille för världens bästa förförstärkare. "Sven-Ingvars" och "Rolandz" har aldrig låtit så bra!Tänkte på denna som lite perspektiv till en Tammer o varför folk betalar och värderar saker olika. Skulle kunna vara mc relaterat då vissa har ljudanläggning.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Boulder Amplifiers 2110 Preamplifier https://www.blocket.se/annons/stockholm/boulder_amplifiers_2110_preamplifier/102687783
Och eftersom de är så eftertraktade för de egenskaperna så ökar priset. Då blir de för dyra för att användas och därmed mindre eftertraktade. Då minskar priset och de blir billiga att köra och därmed eftertraktade. Loop. Tammernomics 2022. Jag tradear SR250. Säljer för runt miljonen, köper för en Tammer.Det beror på att den är alldeles för dyr för att användas. En SR250 däremot funkar som både klassiker och att åka med, det är därför de är så eftertraktade.
Tänkte på denna som lite perspektiv till en Tammer o varför folk betalar och värderar saker olika. Skulle kunna vara mc relaterat då vissa har ljudanläggning.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Boulder Amplifiers 2110 Preamplifier https://www.blocket.se/annons/stockholm/boulder_amplifiers_2110_preamplifier/102687783
![]() |
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
![]() |
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
![]() |
KTM är tillbaka!
Dags för ”Tracking” med fot... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |