team toker
Gudomlig sporthojare
någon som har testat 2 komp klarlack på typ biltemas fälg färg ?
funkar det eller kokar färgen upp
funkar det eller kokar färgen upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Finns det någon händig guide i det där?GÅR att räkna ut
Njae. jag är utbildad målare och inte ens jag kan klura ut det ibland. Men oftast kan man inte spraya över akrylatbaserad lack med lösningsmedelbaserad och inte 2K på 1K. Men jag har nån gång råkat ut för att jag köpt autolack2k och sen när jag klarlackar ovanpå det med en 2k lack av annat fabrikat så blir hela finishen förstörd och ytan blir grumlig. Bara att slipa ner och börja om. Inte kul.Finns det någon händig guide i det där?
Vore ju trevligt med XX går inte ihop med YY.
Lackade min bellypan med 1k basfärg och 2k klarlack - det var vad som rekommenderades och det funkade utmärkt. Spraymax. Så bäst är väl att kolla där man köper, och köpa allt från samma ställe. Nätbutikerna har nog bättre koll än Biltema och bäst är väl proffsbutikerNjae. jag är utbildad målare och inte ens jag kan klura ut det ibland. Men oftast kan man inte spraya över akrylatbaserad lack med lösningsmedelbaserad och inte 2K på 1K. Men jag har nån gång råkat ut för att jag köpt autolack2k och sen när jag klarlackar ovanpå det med en 2k lack av annat fabrikat så blir hela finishen förstörd och ytan blir grumlig. Bara att slipa ner och börja om. Inte kul.
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |