Polisen rustade upp efter torsdagens våldsamma upplopp. Men utöver några bilbränder har natten varit lugn. – Vi försöker återskapa tryggheten som sattes ur bala
www.aftonbladet.se
Inte nog med alla skjutningar, explosioner, gängkriminella, styrande klaner, attacker mot ambulans, gängkontrollerade områden, stora bråk på sjukhus etc. Så trött på att se detta i Sverige. Vilka partier samt väljare är ansvariga för denna utveckling?
Notera hur de inte ens vill nämna att det är muslimer och man hör tom. vad de skriker. Vilken annan grupp som helst hade nämnts som tex nazister, sd-anhängare, trumpanhängare. Det är ren information.
Eftersom så många ska dra egna slutsatser från vad som faktiskt sägs ska jag berätta att jag inte har något emot muslimer utan jag gör skillnad på vad du gör och står för. Jag känner flera muslimer däremot vill jag inte att islam eller någon annan religion sakta men säkert flyttar fram sin position där svenska samhället accepterar och ger efter. Detta håller jag inte hemligt för någon eftersom jag inte kan se något positivt av islamsk utbredning.