El giganten gjorde exakt samma för mej förutom då att det gällde en diskmaskin.Jotack... Blir bara bättre och bättre detta. Över en och en halv timme stod jag i kö till deras jävla chatt, när jag väl kom fram och kopplades till en handläggare så svarar inte fanskapet![]()
Först missade dom att den var beställd till en specifik dag då jag var hemma detta + inbärning och bortforsling skulle kosta 800 extra.
Dagen kom o ingen leverans. Ring ring halå är det elgiganten? Jovars det är det?.
Var är min disk maskin, ohhh den har vi missat, ok när får jag den? Den är slut. Vatafuck jag har köpt o betalat den för 2 månader sedan!
Jag kan inget göra dom är slut du kan få en likvärdig, nä jag skall ha det jag betalat för eller pengar+ Ränta+ förlorad arbets inkomst och betalt för att jag behövt vänta hemma till kl 18.
Det kan du ju inte få det är ju mycket mer än vad mielen kostar. Vet du vad konsumentköplagen säger?
Nä men den är ju en rekommendation! E du go? Den lagen är tvingande punkt slut.
Nä det tycker inte vi på elgiganten.
En advokat hör av sig till er. En bekant ringer upp o presenterar sig som jurist.
Osepå fan helt plötsligt fanns mielen. O dessutom var det naturligtvis helt klart att alla kostnader för mej naturligtvis skall ersättas.
Så mielen kom veckan efter i buren o inkopplad samt det gammla skrotet åkte med, dessutom ramlade det in ca 1800 på kontot som ersättning för lön o tel samtal?