Grandell
Inte alltid sist
- Gick med
- 30 Nov 2005
- Hoj
- Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Jag tror att det är ISR-fälgar på den där Hondan, det är inte Lester.
Förövrigt tycker jag att det verkar vara mycket gnäll om denna CB750, vill en ha en frän enkelkamsHonda är den helt rätt. Serva och rensa upp lite så kommer den fungera bra med stor sannolikhet. Däck, brytarlös tändning, Championstift, drivpaket, stötdämpare, olja, puts och omsorg. Kanske en enkel lykta fram om man inte är tillräckligt tuff att köra med Rickmankåpan, jag skulle nog inte vara så tuff. Lägg tiotusen till på inköpspriset och den är klar, skattefri, besiktningsfri och en helförsäkring kostar 750kr per år.
Jag är förvånad över att den är kvar på Blocket efter en månad.
Fast smaken är olika, vissa vill ha en cykel som ser ut som den här....
Förövrigt tycker jag att det verkar vara mycket gnäll om denna CB750, vill en ha en frän enkelkamsHonda är den helt rätt. Serva och rensa upp lite så kommer den fungera bra med stor sannolikhet. Däck, brytarlös tändning, Championstift, drivpaket, stötdämpare, olja, puts och omsorg. Kanske en enkel lykta fram om man inte är tillräckligt tuff att köra med Rickmankåpan, jag skulle nog inte vara så tuff. Lägg tiotusen till på inköpspriset och den är klar, skattefri, besiktningsfri och en helförsäkring kostar 750kr per år.
Jag är förvånad över att den är kvar på Blocket efter en månad.
Fast smaken är olika, vissa vill ha en cykel som ser ut som den här....

Nu har vi ju redan konstaterat att du inte vill betala nåt för en fin cykel och du vill inte heller skruva så jag vet inte riktigt vad du ska gnälla på allt för
allt kan ha sin charm för rätt köpare och förgaseriskruvande är inte vare sig svårt eller dyrt eller knäcker psyket