Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
VW är väl ett företag som ligger i botten när det gäller kundbemötande ?Jo, att man maskinöversätter och genar är ju inget nytt, men man kan ju tycka att Volkswagen skulle ha både kompetens och ekonomiska muskler nog att prova igenom tex en webshop, deras fönster mot kunderna. Deras personal hade ju kunnat vara lite mer tillmötesgående också, istället för att idiotförklara mig när dom ger mig felaktig info till att börja med.
Å andra sidan, jag har aldrig varit till en VAG-återförsäljare som har haft bra kundbemötande.
Det kommer ta skitlång tid innan det finns på marknaden.Jag har en ide, man skulle kunna uppfinna någonting som tar tillvara på solljus och omvandlar den till ett till en fast massa direkt upp ur marken.
Man skulle kunna kalla massan för biomassa och apparaten skulle kunna döpas till träd.
Kommer inte att gå. Gravitationen, vettu..Jag har en ide, man skulle kunna uppfinna någonting som tar tillvara på solljus och omvandlar den till ett till en fast massa direkt upp ur marken.
Man skulle kunna kalla massan för biomassa och apparaten skulle kunna döpas till träd.
Nja, slutprodukten av biomassan bör bli köttJag har en ide, man skulle kunna uppfinna någonting som tar tillvara på solljus och omvandlar den till ett till en fast massa direkt upp ur marken.

Men asså eru kommunist lr miljöpartist på riktit lr?!Jag har en ide, man skulle kunna uppfinna någonting som tar tillvara på solljus och omvandlar den till ett till en fast massa direkt upp ur marken.
Men asså eru kommunist lr miljöpartist på riktit lr?!
Hur skulle då fossilindustrin kunna köra på som vanligt?
Håller med dig, att köra på en helt vit väg 11 i ymnigt snöfall var fan inte en behaglig upplevelse.Fullkomlig jävla snöstorm!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är inte behaglig utan snö ens.Håller med dig, att köra på en helt vit väg 11 i ymnigt snöfall var fan inte en behaglig upplevelse.
Det ska tydligen komma ännu mer dagarna framöver också...Håller med dig, att köra på en helt vit väg 11 i ymnigt snöfall var fan inte en behaglig upplevelse.

Vår rimfrost börjar närma sig 2 cm nu, snarlikt ert snödjup?Det ska tydligen komma ännu mer dagarna framöver också...![]()

Ska köra rödflaggat område ikväll eftersom jag ska till Göteborg, när det är avklarat så är alla andra förhållande småpotatis, tror jag....Det ska tydligen komma ännu mer dagarna framöver också...![]()
16.5 cm ute på uppfarten just nu, och det varnas för att det ska komma sisådär dubbelt så mycket ytterligare under närmsta dagarna...Vår rimfrost börjar närma sig 2 cm nu, snarlikt ert snödjup?![]()
Så bara för att något inte är oväntat eller ovanligt så får man inte tycka illa om det?Vafan säger ni? Snö på vintern? Det var det jävligaste, det hade jag ingen aaaaaning om...
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |