Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dålig helg.Jag har missat allt fram till start, varför är Viñales i botten efter start? Något straff eller en skitdålig helg?
Tydligen bara Bastia som blev straffad för cruising.
Detta pga att han gjorde det upprepade ggr.
Känns återigen lite godtyckligt...
Känns väl som ett stort kliv på vägen tillbaka till toppen.Dålig helg.
Är kungen tillbaka nu eller är det tillfälligt?
Ja vi får se hur det går när det blir vanliga banor igen. Oliveira kör riktigt bra. 65 av 75 möjliga poäng de senaste tre racen. Håller han i det kommer han smyga sig upp mot toppen i tabellen.Kul för MM och tråkigt för mig...
Gillar ju inte honom speciellt men tror att motståndet blivit bättre så han inte blir lika dominant.
Mkt som hjälpte både hondan och MM då alla vänsterkurvor belastar hans arm mindre och kravet på fäste ut ur böj inte alls är lika viktigt.
Oliveira fortsätter att imponera stort.
Kommer nu officiellt avskriva MV från både tippning och yamahateamet i framtiden.
Skitdålig helg för alla yamaha utom FQ..Jag har missat allt fram till start, varför är Viñales i botten efter start? Något straff eller en skitdålig helg?
I princip alla har ju förbättrat sina varvtider jämfört med tidigare år men det betyder ju inte med automatik att de närmat sig MM.Jag tror att man bara upplever det som att alla har blivit snabbare och jämnare just för att MM har varit borta. Så himla ojämnt har det väl inte varit mellan plats 2 och bakåt de tidigare åren när MM utklassade alla? Skulle han komma tillbaka till där han var tidigare så blir det likadant igen innan åldern hinner ikapp honom![]()
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |