CBR1
Gudomlig sporthojare
HH= Håkan Hellström för er som undrar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Två raka skär i armox med en brutal klyvegg, och decimeterlånga spikar svetsade i balkar längs sidorna på bilen har man ju funderat på som skydd mot diverse audi och bmw suvar som kör helt efter egna trafikregler(min väg jag äger den)Det var minsann svårare än jag trodde att hitta en fast spetsplog, det verkar mest bara vara vikplogar, så fjunigt.
Men bysmeden kan säkert snida ihop en rejäl spetsplog annars. Om den bara ska krossa audis och liknande otyg så behöver den ju inte ha bra arbetsvinkel och sånt där.

Nädu! Det Herman Hedning!![]()

.
vad fan ska man göra med några liter vattenskadad bensin?
Alltså ursäkta men jag fattar inte?Detta:
View attachment 453843
Även om det är en trivial sak att bli upprörd över undrar jag ändå vad det är för sorts felvaggade jävla idioter som inte klarar av att tänka längre än så här? Det här är ju ett beteende som man stöter på även på andra ställen i vardagen och jag upplever att det blir allt vanligare. Är det så att mänskligheten håller på att degraderas, likt filmen Idiocracy, eller är det bara en tillfällig svacka?
Jaha, det var såLite svårt för någon annan att ställa sig vid något av facken för att lämpa av det man ska lämna. Backa rakt in så kommer i alla fall tre till åt att slänga grejor.
Alltså ursäkta men jag fattar inte?
Lite svårt för någon annan att ställa sig vid något av facken för att lämpa av det man ska lämna. Backa rakt in så kommer i alla fall tre till åt att slänga grejor.
Jaha, det var så![]()
Fast "backa", "rakt" och "släpvagn" kan vara väldigt svårt att kombinera efter vad jag sett på exempelvis byggmarknader och återvinningscentraler...Backar man rakt
Precis så. Backar man rakt in så får fyra bilar/släp plats samtidig, men den här personen tyckte tydligen att alla andra kan vänta tills han var klar.
Kan ju också vara så att personen i fråga är typ sämst i världen på att backa med släp och helt enkelt inte redde ut det. Då ska å andra sidan kompanistryk utdelas eftersom vederbörande bevisligen inte insåg sina begränsningar utan valde att trots bristande förmåga åka till tippen med släphelvetet vars handhavande hen inte behärskar. Kass människa oavsett alltså.
Visst är det inte alla som behärskar konsten att backa med släp, men det betyder inte att man måste ställa sig raklång på tvären. Ratten borde man veta hur den fungerar om man lyckats ta sig hela vägen till återvinningsstationen.
Det där med kompanistryk tycker jag låter som en helt rimlig påföljd.
Fast "backa", "rakt" och "släpvagn" kan vara väldigt svårt att kombinera efter vad jag sett på exempelvis byggmarknader och återvinningscentraler...![]()
Kan man inte backa rakt, eller åtminstone - ish så får man väl för satan ge upp projektet och låta frugan köra istället.

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |