Hustruns går på fotogen, och förmodligen JETA1 o lite annat hälsosamt.ja finns det ingen bensin går traktorn inte att köra................problem löst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hustruns går på fotogen, och förmodligen JETA1 o lite annat hälsosamt.ja finns det ingen bensin går traktorn inte att köra................problem löst![]()
Den här tråden blev ju lika snurrig som MP’s politik...![]()

Nu kom det fram en lätt oväntad fetisch![]()
Miljöpartiet vill stoppa fartdårar med GPS-spårning
https://www.vibilagare.se/nyheter/miljopartiet-vill-stoppa-fartdarar-med-gps-sparning

Hoppas att PK-slicker Hellden - någon gång när han skär upp sin välsmakande gourmetiska bönsallad - råkar skära sig i fingret och helt plötsligt hamnar i akut behov av blixtsnabbsnabb transport till akuten. "Nä, din Renault Zoe vägrar just nu att gå mer än 29 km/h".
Betydligt många fler dör av alkohol och tobak, så innan jag röstar för det såna där idiotlösningar så kräver jag att man antingen enbart får dricka alkohol på alkoholhus, där man noggrant kontrolleras av sjukvårdspersonal, eller får en pryl inopererad så att man inte kan dricka mer än säg 0,2 promille, dricker man mer så spyr man automatiskt.Miljöpartiet vill stoppa fartdårar med GPS-spårning
https://www.vibilagare.se/nyheter/miljopartiet-vill-stoppa-fartdarar-med-gps-sparning
Betydligt många fler dör av alkohol och tobak, så innan jag röstar för det såna där idiotlösningar så kräver jag att man antingen enbart får dricka alkohol på alkoholhus, där man noggrant kontrolleras av sjukvårdspersonal, eller får en pryl inopererad så att man inte kan dricka mer än säg 0,2 promille, dricker man mer så spyr man automatiskt.
Vi borde också förbjuda alla stegar som är högre än 1m, alla bassänger, sjöar, polar, dammar med mera som är djupare än 1dm, alla knivar, yxor och liknande vassa föremål, all onyttig mat och självklart måste alla ha ett halsband (solcellsdrivet) som ger elchockar om man inte motionerar en viss mängd varje dag.
Jag bor heller inte i Stockholm stad, jag bara pendlar tvärs igenom skiten varje dag och jobbar i ena hörnetDu har åtminstone möjlighet att inte rösta på människan ifråga, jag har flera kommuner emellan och kan därmed inte rösta bort denne även om jag drabbas...![]()

Jag bor heller inte i Stockholm stad, jag bara pendlar tvärs igenom skiten varje dag och jobbar i ena hörnetSå han drabbar mig i högsta grad, och jag kan inte göra ett smack åt det
![]()

Det skulle ju kunna vara Sparreholm, men nej, det var Stockholm i 11 år, men nu bor jag strax söder om eländet, men fortfarande en del av StorstockholmF,låt, jag tolkade S-holm som att det var förkortning för Tokholma…![]()

Det skulle ju kunna vara Sparreholm, men nej, det var Stockholm i 11 år, men nu bor jag strax söder om eländet, men fortfarande en del av Storstockholm![]()

|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |